TeisL Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei, Jeg har ubuntu på min pc, men har et problem med lyden. Når jeg prøver å bruke en av musikkspillerene i ubuntu til å spille musikken på pcen, så får jeg ikke lyd. Bruker jeg spotify for å spille musikk, så får jeg lyd som vanlig. Noen som har vært borti noe lignede og vet hva jeg kan gjøre for å få lyden til å virke også fra avspillingsprogrammene? Lenke til kommentar
Del Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Spørs om du er rammet av en pulseaudio bug. I ettertid er det trist å se at pulseaudio ble dyttet ut så tidlig. Håper vi får ryddet bort det meste i 10.04. Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Okei, 10.04 er det versjonsnummer eller en dato? Og vil dette si at jeg må vente på en oppdatering eller må jeg gjøre noe annet? Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Del Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 10.04 er neste ubuntu som kommer nå i april. Den er ute i beta, så du kan gi den et forsøk å se om problemene blir borte. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Januar, Februar, Mars, April. 10.40 = skal egentlig bli sluppet i April (20)'10. Hva med å forsøke å fjerne puls audio? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hvilken versjon av wine har du? Jeg vet at wine versjon 1.0 ikke fungerer så bra med pulseaudio og dermed kan det være at det ikke fungerer. Får du lyd hvis du ikke kjører spotify? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 PulseAudio. ugh :\ Har wine native pulseaudio støtte, eller brukes pulse-pluginen til ALSA? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 wine1.2 bruker ALSA-plugin i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå