Gå til innhold

Ny mobiltelefon: iPhone, eller et lignende alternativ. Abonnement?

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Lurer på å kjøpe ny telefon, men ikke super-rik om dagen, så pris spiller jo litt rolle.. det vil si; Hva jeg ønsker er prisuavhengig, men om jeg faktisk kjøper gjenstår å se..

I utgangspunktet så ønsker jeg egentlig ikke iPhone, pga iTunes og alt det der som Apple pakker på en.. selv er jeg Windows bruker, så hadde vært kjekt med noe tilpassende!

Mine krav er egentlig noe slikt;

* Telefonen er først og fremst en musikk-spiller, deretter en telefon. Det vil si; Jeg ønsker IKKE "musikkavspiller-telefoner", som har klare "musikk-knapper" som er synglige. Jeg har en iPod Touch og jeg ELSKER dens stilige anonymitet. Jeg har akkurat kikket på en annen forumtråd hvor HTC Desire er presentert, og den er også helt klart veldig stilig! Altså: Den skal være en god musikkavspiller.

* Gjerne et minimum på 32 GB (enten via hardware, eller minnekort)

* Touch

* God støtte for synkronisering med notater og kontakter, etc til Windows.

* Ser helst at det er mulig å synkronisere musikken med MediaMonkey (men, er det Windows, så burde vel ikke det være et problem?)

* Bluetooth (men, det er det vel på alle nå, hvis ikke alt går via wifi?)

* God lyd hadde jo vært en fordel.. ellers så er jeg ikke audiofil, så.. iPod Touch'n min fungerer bra i grunnen.. er fornøyd med dens kvalitet, men litt mer volum hadde jo ikke skadet!

Jeg ringer egentlig ikke så veldig mye, skriver noen tekstmeldinger.. men, jeg regner med at ved kjøp av ny telefon så må jeg gå over til et nytt abonnement, så om dere har forslag til noe bra, eller en fin side for å finne ut slike ting, så er jeg takknemmelig!

Bare kom med noen fine eksempler, jeg er ikke så "inni" mobilverden, desverre..

Takk, takk! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC Legend? Den er jo veldig stilig, men har ikke et minimum 32gb, men et maksimum på 32gb.

Den er freset ut av et stykke alumminium , multitouch.

HTC- mobiler har jo 7 forskjellige '' hoves '' skjermer som man kan velge mellom, og har nok en mulighet å legge inn kontakt-widget på en av skjermene.

Har selv bestilt Legend, kommer om noen dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...