Delvis Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 I morgen. Kan være skjebnekamp sier de, både for EM og for Semb. Når det gjelder Semb, har jeg vært skeptisk fra begynnelsen av. Den beste Lanslagstreneren de kunne hatt nå, tror jeg hadde vært Trond Sollied. Det har jeg også ment lenge. Han vet hva han driver meg og er et naturtalent som trener med egne geniale måter å tenke takktikk osv på . Akkurat som Drillo og Eggen. Ta et eksempel fra Danmarkskampen. Hvorfor venter Semb til det nesten er på overtid før han setter inn jokeren Håvard Flo, når de ligger under..? Helt håpløs vurdering mener jeg. Det var ikke noe å tape, han burde vært satt inn 10 - 15 min før slutt, og kunne godt mulig fått gjort noe da. En annen sak som er i fokus, er lagets mangel av en topp spiller på sentral midtbane som kan styre spillet og skape sjanser for spissene. Det er jeg enig i. En spiller som kunne fått prøvd seg mer, er Svindal Larsen. Ellers ville jeg alvorlig vurdert å sette Ronny Johnsen fram som sentral mb mann. Han har nemlig spilt veldig bra i den rollen på Manchester u. flere ganger. Solskjær kunne muligens også gjort en bra jobb der. Jeg synes Semb er for traus og fantasiløs i sine disponeringer. Men vi får se.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Norge kommer til å tape. Instinktet mitt sier det. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tap for norge IGJEN, og da er det ut med Semb, Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Tap for norge IGJEN, og da er det ut med Semb, Njaa. Vet ikke helt det der. Hvem skulle overtatt?? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 1-0 til Norge <----OPTIMIST Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Virker som norges fotball forbund aldri kommer til å sparke han Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei groenn. er veldig enig med deg, men tror personlig at eggen ville vært det beste for Norge nå. Jeg tror Norge trenger litt vitamin-innsprøytning, og litt kjeft fra Eggen har de bare godt av. Jeg sier også, Inn med Flo og ut med Carew. Solskjær passer ypperlig også. Carew klarer jo ikke bruke sjansene han får så. Flo derimot vil jeg tro er mann for saken. Jeg vil tippe det blir uavgjort i denne kampen. Og da er liksom Semb "ok" allikevel. Jeg mener han burde bli sparket så og si uansett hva resultatet her blir. Men, det blir spennende :smile: Mvh Jens Lenke til kommentar
Fry Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg vil tippe det blir uavgjort i denne kampen. Og da er liksom Semb "ok" allikevel. Jeg mener han burde bli sparket så og si uansett hva resultatet her blir. Men, det blir spennende :smile: Mvh Jens høres ut som typsisk nff det, den mannen må vekk fra landslaget, han har alene ødelagt min glede av å se landskamper Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Ja ja. Så ble det 1-1. Bra første omgang. Ræva andre omgang. Håpet om EM er fortsatt tilstede. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Ja, de var heldige med det ene poenget der. Men det du merker er at de sliter for mye. Ganske bra siste del av 1 omg., men det måtte et skippertak til for å få det overtaket de fikk en stund da, og de var helt utkjørte i 2. omg. Det er noe som ikke stemmer, du ser det på hele greia. De finner ikke hverandre, mister ballen alt for lett og må bruke mer krefter enn motstandere. Enig i at Eggen kunne vært en bra trener, men jeg regner bare med at han er for gammel å satse på i dag. Drillo også antagelig. Det krever sterk helse til det kjøret det er å være Landslagstrener, og etter alt de har vært gjennom før kan vi ikke vente at de skal makte en sånn oppgave nå i sin alder. Men jeg er ikke enig i at Carew må ut . Jeg syns han var en av de beste i denne kampen Jeg vil tippe det blir uavgjort i denne kampen. Og da er liksom Semb "ok" allikevel. Jeg mener han burde bli sparket så og si uansett hva resultatet her blir. Men, det blir spennende Ja der fikk du rett, og jeg tror du har rett i at nå er vi like langt n.d.g. Semb. Nei jeg tror ikke han er rette mannen, men sparket blir han ikke. Det skal mye til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå