jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Hei! Jeg har sett en litt morsom oppskrift på godtesushi på howcast (http://www.howcast.com/videos/316259-How-To-Make-Candy-Sushi). Jeg skal snart arrangere en fest, og det hadde vært gøy å lage det, men det var to ingredienser jeg er litt i tvil om man kan få tak i i Norge: "Crispy rice cereal" og "Fruit leather". Har noen noen ideer om erstatninger for dette, som selges her i Norge? Audun J.L. Endret 11. april 2010 av audun0197 Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Crispy Rice Cereal ser ut til å tilsvare Kellogg's Rice Krispies. Blant de første resultatene av et enkelt Google-søk etter fruit leather finnes lenker til amerikanske oppskrifter/fremgangsmåter for å lage det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er vel slutt med Rice Krispies , ser bare Coco Pops i butikkene Lenke til kommentar
jkhgtdr7tygutfyg9gf7 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Takk for svar! Har også sett på en del oppskrifter for "fruit leather", men tenkte at det var enklest å kjøpe det hvis det selges. Men det se jo ikke ut som noen veldig vansklige oppskrifter, for å si det sånn. Tusen takk for tipset om Rice Kripies/Coco Pops. Frokostblandingen skal brukes som "risen" i sushien, så da kan jeg jo bruke Coco Pops også, og lage "brun ris". Audun Endret 11. april 2010 av audun0197 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå