hermok Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Har satt i en ny disk i en dell latitude d531 og får ikke installert lydkort driver fra Intellisonic. Får denne meldingen: There is a problem with this Windows Installer package. A program required for this install to complete could not be run. Hva skjer? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Normalt hvis det er feil på Windows installer så får du beskjed om dette i litt mer klartekst. Du kan dog forsøke å laste ned siste versjon av Windows Installer til ditt OS. Det kan hende du må inn med noen .Net filer for å få lagt den inn men det skal være en automatikk i det. Lenke til kommentar
hermok Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Prøvde seneste WInstaller. Hvilke .net filer snakker du om? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Det er en stund siden jeg måtte oppgradere windows installer men jeg mener at det var snakk om .Net Framework version 2.0. Men som sagt jeg er ikke 100% sikker, men installer installasjonen lastet dette ned automatisk. Den kan legges inn manuellt også. Edit: Mulig det er avhengig av hvilket OS du installerer på. Endret 10. april 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
hermok Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 La den inn men ingen forandring. Installeren vil ikke starte Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Kjipt. Du har lagt inn servicepack 3? Lenke til kommentar
hermok Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Nei, det tror jeg ikke. Kan prøve det.Må da være mulig å installere en driver utenom windows Inst?? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Servicepack 3 bør du uansett innstallere så det ville jeg gjort var jeg deg. Masse bugfikser i den servicepacken. Lenke til kommentar
hermok Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 SP3 er lagt inn, samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå