Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Nå sendte han meg en melding. vi sendte litt fram og tilbake, så gikk jeg inn på msn, sa et par setninger. og så logget han seg ut.. WTF?

Han der virker litt snål, om jeg må si det selv. Enten er han bare innmari distré og vant til å kommunisere med folk på den måten, eller så er han bare ikke interessert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spurte ikke hvorfor han bare plutselig logget seg ut.. men han sendte meg melding igjen da. Men ikke om det.

Jeg spurte også hva planene hans var etter militæret. så sa han kose masse med deg.

Det virker som han liker meg. men ikke nok, hvis du skjønner.

Denne diskusjonen kan høres litt fjortis ut ja, men det er noe annet når man sitter i situasjonen. Hvert minutt jeg venter på han, tilsvarer en halvtime for meg. Blir litt sånn, når man liker en person godt.

Virker som han tar ting ekstremt rolig. Men skjønner ikke msn og face greien. Han var rett og slett inne på msn nesten hele dagen (jeg stod som vis som frakoblet), og når jeg logger meg da på. så logger han seg av. pussige greier

Lenke til kommentar

Sjisj så paranoid og overanalyserende vi skulle være i dag!

Angående meldinger: meldinger jeg ikke ser noen vesentlig grunn til å svare på, selv om vedkommede kanskje ønsker svar - så svarer jeg ikke. Meldinger er dyrt i store antall. Jeg glemmer forsåvidt ofte å svare på meldinger om jeg er opptatt med noe, nettopp fordi jeg er opptatt med noe.

Både jeg og venner av meg er pålogget på msn 70% i døgnet. Vi laster ned, vi bruker maskinen som musikkstasjon, vi spiller, vi glemmer maskinen på osv. Det at man er pålogget betyr ikke at man er til stedet. Skjer ganske ofte at jeg lukker maskinen, kanskje fordi en kamerat plutselig stikker innom, og dermed glemmer å si noe til de jeg er i en samtale med.

På et generelt nivå: real life > kommunikasjon via telefon og data.

Ellers. Har dere hatt noen form for fysisk kontakt? Av typen sex/tungetango. Om dere bare prater mye, inkludert om sex, ville jeg ikke vært sikker på hvor jeg har vedkommede. Eneste sikre måten å vite om han/hun er interessert: vil de være fysisk med deg? - er en av mine leveregler.

Lenke til kommentar

Sjisj så paranoid og overanalyserende vi skulle være i dag!

Angående meldinger: meldinger jeg ikke ser noen vesentlig grunn til å svare på, selv om vedkommede kanskje ønsker svar - så svarer jeg ikke. Meldinger er dyrt i store antall. Jeg glemmer forsåvidt ofte å svare på meldinger om jeg er opptatt med noe, nettopp fordi jeg er opptatt med noe.

Både jeg og venner av meg er pålogget på msn 70% i døgnet. Vi laster ned, vi bruker maskinen som musikkstasjon, vi spiller, vi glemmer maskinen på osv. Det at man er pålogget betyr ikke at man er til stedet. Skjer ganske ofte at jeg lukker maskinen, kanskje fordi en kamerat plutselig stikker innom, og dermed glemmer å si noe til de jeg er i en samtale med.

På et generelt nivå: real life > kommunikasjon via telefon og data.

Ellers. Har dere hatt noen form for fysisk kontakt? Av typen sex/tungetango. Om dere bare prater mye, inkludert om sex, ville jeg ikke vært sikker på hvor jeg har vedkommede. Eneste sikre måten å vite om han/hun er interessert: vil de være fysisk med deg? - er en av mine leveregler.

Han setter seg so oftest på borte eller opptatt om han ikke er der. det har han sagt selv, selv om selvfølgelig noen tilfeller er at han har glemt det.

Ja, vi har vært fysisk med hverandre en god del ganger. Ikke vært med hverandre så mye jeg har ønsket kanskje. men vi har sett hverandre en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...