Nyskjerrigperen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg er veldig usikker på en jeg holder på med og hva han vil med oss. Jeg vet ikke en gang om han er interessert lenger. Vi sender meld med hverandre hver dag som regel, men han slutter plutselig å sende, selv om han fint kunne svart på den siste meldingen som var sendt. I dag gikk jeg hele dagen for å se om han sendte meg noe melding, men nei. Han har ikke vært pålogget på msn eller face, noe han er hver dag. Jeg tenker automatisk at det kanskje kan være for å unngå å prate med meg. Blir det da masete av meg og sende han en melding? eller skal jeg bare tro at han rett og slett ikke vil snakke med meg, og la det være? Lenke til kommentar
Gjest G20 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 En ting gutter misliker, er at jenter maser så jævlig via mld. At de sender 100 (ikke bokstavelig talt) mld i løpet av en dag er slitsomt og irriterende. Man blir nesten mindre interessert i jenten til slutt hvis jenten er så masete. Men hvis du er usikker, så spør han rett ut om han har mistet interessen for deg, eller hva som skjer mellom dere. Et tips er å ikke sende unødvendige mld som "hva skjer" "glad i deg" osv hele fuckings tiden. Lenke til kommentar
Gjest G20 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 ...og forresten, han trenger da for faen ikke prøve å unngå deg bare fordi han ikke svarer på en fckings mld, eller ikke har vært pålogget på face eller msn?! Hva om han er opptatt med noe annet? Eller ikke har tilgang til PC/mobil? Slutt og vær paranoid ffs. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 En ting gutter misliker, er at jenter maser så jævlig via mld. At de sender 100 (ikke bokstavelig talt) mld i løpet av en dag er slitsomt og irriterende. Man blir nesten mindre interessert i jenten til slutt hvis jenten er så masete. Men hvis du er usikker, så spør han rett ut om han har mistet interessen for deg, eller hva som skjer mellom dere. Et tips er å ikke sende unødvendige mld som "hva skjer" "glad i deg" osv hele fuckings tiden. Ja Fy faen faen det er så syykt irriterende! men sender du han et par meldinger om dagen så skal det nok gå fint, trenger ikke å ringe hverdag, er han på msn kan du jo bare snakke i vei, for da kjeder han seg sikkert uansett. Han vil jo ha tid til kompisene sine også. ikke tru at han ikke liker deg siden ahn ikke sender deg medlinger tilbake, han blir bare mindre interissert etterhvert å svare. Menhan er nok veldig glad i deg for det! Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 ...og forresten, han trenger da for faen ikke prøve å unngå deg bare fordi han ikke svarer på en fckings mld, eller ikke har vært pålogget på face eller msn?! Hva om han er opptatt med noe annet? Eller ikke har tilgang til PC/mobil? Slutt og vær paranoid ffs. Jeg mener jeg maser veldig lite egentlig. I dag har jeg ikke sagt et eneste ord til han. Jeg pleier som regel å sende en melding, vi har en liten samtale, og så passer jeg på om det er nødevendig og si noe mer. Der er derfor jeg har begynt å lure, siden jeg egentlig ikke er så pågående. Du må ikke komme med så agressive tilbakemeldinger, det hjelper ingenting. men takk for svar likevel. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Ja Fy faen faen det er så syykt irriterende! men sender du han et par meldinger om dagen så skal det nok gå fint, trenger ikke å ringe hverdag, er han på msn kan du jo bare snakke i vei, for da kjeder han seg sikkert uansett. Han vil jo ha tid til kompisene sine også. ikke tru at han ikke liker deg siden ahn ikke sender deg medlinger tilbake, han blir bare mindre interissert etterhvert å svare. Menhan er nok veldig glad i deg for det! Vi snakker ikke sammen på tlf, og msn samtaler har vi nesten sluttet med. Han er i militæret så det er ikke kompisene det går på. og vi har aldri sagt til hverandre at vi er glad i hverandre. Jeg sa en gang at jeg savnet han, men da svarte han bare Så bra! osv. Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Hvor lenge har dere holdt på/vært sammen.? Endret 10. april 2010 av blured Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Hvor lenge har dere holdt på/vært sammen.? nesten 3 måneder nå. dvs, det er 3 måneder siden vi begynte å snakke sammen, kjente han ikke før det. Edit: vi er ikke sammen. vi har ikke akkurat satt forholdet vårt som "holder på" heller, men det blir jo egentlig sånn om vi snakker hver dag ink. sex og lignende. Endret 10. april 2010 av Nyskjerrigperen Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Sender du ikke spesielt mange meldinger, sånn at han faktisk går lei, så gjør han nok kanskje rett i å ikke svare på alt. Det er naturligvis en fare for å fucke opp det dere har, men som oftest holder han bare interessen til jenta oppe. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Sender du ikke spesielt mange meldinger, sånn at han faktisk går lei, så gjør han nok kanskje rett i å ikke svare på alt. Det er naturligvis en fare for å fucke opp det dere har, men som oftest holder han bare interessen til jenta oppe. Jeg vet ikke om jeg skjønte det du sa nå? du mente at hvis jeg sendte mange meldinger? eller hvis jeg IKKE sender meldinger så går han lei? Jeg er redd for å fucke det, for endten så kan han tro at jeg ikke sender meldinger fordi jeg ikke vil snakker med han, og omvendt. eller så sender jeg for mye meldinger, det er veldig vanskelig å finne en mellomting. Man må jo på en måte holde interessen oppe. ikke la den vile, for da forsvinner den jo. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sender du ikke spesielt mange meldinger, sånn at han faktisk går lei, så gjør han nok kanskje rett i å ikke svare på alt. Det er naturligvis en fare for å fucke opp det dere har, men som oftest holder han bare interessen til jenta oppe. Jeg vet ikke om jeg skjønte det du sa nå? du mente at hvis jeg sendte mange meldinger? eller hvis jeg IKKE sender meldinger så går han lei? Jeg er redd for å fucke det, for endten så kan han tro at jeg ikke sender meldinger fordi jeg ikke vil snakker med han, og omvendt. eller så sender jeg for mye meldinger, det er veldig vanskelig å finne en mellomting. Man må jo på en måte holde interessen oppe. ikke la den vile, for da forsvinner den jo. Jeg mente at det i hvert fall kunne være to muligheter. Enten så sender du for mange meldinger, og han går lei av å svare på alle, eller så kan han la være å svare på alle for å holde på interessen din. Men mest sannsynlig er han nok litt likegyldig eller lat, jeg tror ikke han bevisst lar være å svare deg for å la deg jobbe for dette. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Finnes ikke noe mer irritrerende med folk som ikke gidder å svare på mld. Jeg syns ikke du maser, men la være å snakk til han på noen dager, se om han tar kontakt med deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Finnes ikke noe mer irritrerende med folk som ikke gidder å svare på mld. Jeg syns ikke du maser, men la være å snakk til han på noen dager, se om han tar kontakt med deg Enig i den. Spill ballen over til hans banehalvdel, og se hva han velger å gjøre med den. ...og forresten, han trenger da for faen ikke prøve å unngå deg bare fordi han ikke svarer på en fckings mld, eller ikke har vært pålogget på face eller msn?! Hva om han er opptatt med noe annet? Eller ikke har tilgang til PC/mobil? Slutt og vær paranoid ffs. PMS much? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Finnes ikke noe mer irritrerende med folk som ikke gidder å svare på mld. Jeg syns ikke du maser, men la være å snakk til han på noen dager, se om han tar kontakt med deg Må si meg enig dette. Utrolig irriterende med folk som ikke svarer på meldinger (som fint kan svares på). Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Nå sendte han meg en melding. vi sendte litt fram og tilbake, så gikk jeg inn på msn, sa et par setninger. og så logget han seg ut.. WTF? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Han måtte sikkert gå? Morsom lesning dette. Tenkt at noen lurer på hva som skjer når en person logger seg av MSN Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, det er ikke noe rart. Jeg blir faktisk meget irritert når noen ikke gidder å si hadet når de skal logge av, når vi har en samtale! Det er frekt! Spesielt når man "driver/har noe på gang". Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ta det med ro. Kanskje han bare glemte og si hade? Minner meg om 13-14 åringer som klikker om du ikke sier hadet, og sur om du ikke svarer etter 1 min på meldinger Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Man glemmer ikke det med en man såkalt liker Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Enig. Dette kan virke litt rart selv om det helt sikkert har en logisk forklaring. Men hvis han ikke svarer på en melding som indirekte er en svar-meg-melding, så send gjerne en melding til han. Det er da ikke masing, det viser at du bryr deg. Hvis han tolker det som masing kan han ha det så godt. Endret 11. april 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå