gogis Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) når jeg starter spillet avslutter det seg etter 5-15SEC kjøpte det her om dagen og har prvød å reinnstalere det. jeg har søkt på internett (GOOGLE)men uten hell:hrm: er det noen som kan hjelpe meg? Endret 13. april 2010 av gogis Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er vel et kjent problem at spillet driver å lukker seg uten grunn... opplevd dette flere ganger selv, men aldri rett etter startup Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvorfor skriver du med caps? Irriterende å lese.. Kan hende du har utdaterte grafikkdrivere, legg inn nyeste hvis du ikke har det. Lenke til kommentar
gogis Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Hvorfor skriver du med caps? Irriterende å lese.. Kan hende du har utdaterte grafikkdrivere, legg inn nyeste hvis du ikke har det. Hem skal prøve takk for tipset Endret 11. april 2010 av gogis Lenke til kommentar
gogis Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Nå har jeg oppdatert driverne på skjermkortet. spillet funka fint første gang men , nå er det tilbake nå avslutter det seg i menyen litt lengere Endret 11. april 2010 av gogis Lenke til kommentar
gogis Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) spillet funker fint en gang etter jeg oppdaterer driverne til skjermkortet skjermkortet heter asus vga nvidia 9600gt 1024m om det kan hjelpe Endret 12. april 2010 av gogis Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Trådstarter, - fint om du kan skrive om første post, uten caps lock. Husk også emnetittel. - Du må komme med en bedre beskrivelse av PC-en din, og forsåvidt problemet: Operativsystem? Hvor kjøpte du spillet fra? Krasjer spillet ved introfilmen? Endret 12. april 2010 av The Stig Lenke til kommentar
gogis Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Trådstarter, - fint om du kan skrive om første post, uten caps lock. Husk også emnetittel. - Du må komme med en bedre beskrivelse av PC-en din, og forsåvidt problemet: Operativsystem? Hvor kjøpte du spillet fra? Krasjer spillet ved introfilmen? Sry for det med caps lock. Jeg kjøpte spillet på platekompaniet Spillet krasjer i introenfilmen Jeg har en vista pc, Skermkortet er asus nvidia 9600gt 1024m, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå