toba52 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei! jeg skal kjøpe en båtmotor 9,9 hk og lurer på om noen kan anbefale en side hvor det er mulighet for kjøp og salg av båt? Lenke til kommentar
toba52 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 jeg mener en annen... (alltid fint og ha flere sider ) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Rubrikk.no som er noe ala finn.no. Ellers så tror jeg at båtplassen.no har et eget kjøp/salg-marked på deres forum, men denne kan kun benyttes av nettsidens medlemmer tror jeg. Endret 10. april 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
toba52 Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 noen flere sider? =D Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 autodb.no kan vell også brukes Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har du i grunn ikke nok å gå på nå da? Er du ute etter både kjøp og salg (slikt som finn.no/rubrikk.no), eller er du rett og slett på utkikk etter båtforhandlere? Dersom det er forhandlere du vil ha kontakt med, så må du bare søke etter de merkene du er interessert i. Søk båt + din by eller kommune på google. Da skal du kunne finne frem nok så enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå