Glasskonstruksjon Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg har bestemt meg for et studie, men har ikke nok poeng. Blir dermed nødt til å samle opp noen ekstrapoeng i løpet av det neste året. Har bestemt meg for et halvårsstudium (emner verdt 30sp) i Tromsø våren 2011, men aner ikke hva jeg skal gjøre til høsten. Noen som vet om noen enkeltemner som kan tas? Helst Bodø eller Trondheim, men om jeg finner noe bra i Oslo drar jeg gjerne dit. Vet jeg burde skrevet hva jeg interesserer meg for, men jeg har egentlig ikke peiling. Språk, data.. Ikke realfag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Tja. Ett eller annet innføringsemne i språkfag kombinert med exphil Uansett, du får ett konkurransepoeng for 30 studiepoeng. Hvorfor ikke ta 60 og få maks antall konkurransepoeng for høyere utdanning? 1 poeng fra eller til kan fint være innenfor årlig variasjon. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Har som sagt allerede bestemt meg for noe (verdt 30sp) til våren 2011, men trenger det samme nå til høsten (2010) Da får jeg jo 60 til sammen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Åja. Riktig. Hehe. Hvorfor ikke ta innføringsemner i ettellerannet i Tromsø, når du sskal være i Tromsø til våren? Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Blir nok noe i den duren ja Lenke til kommentar
aregar Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 I Bodø kan du ta første halvdel av spansk årsstudium f.eks. Eller PK-kurset (en klassiker hos de som går her og trenger poeng) Personalledelse og kompetanseutvikling (det er 4 fag på 60 poeng hele året) Ellers har du en lang liste med halvårskurs: http://hibo.no/index.php?ID=12395 Ellers kan du vel bare samle løse emner? Spørs hva du interesserer deg for, men f.eks. for min del tok jeg Arbeidsrett 20 studiepoeng, det tok meg 3 dager å lese meg til en C. Men da er jeg interessert i slikt og relativt flink til å formulere meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå