Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fjernstyrer på Ford Mondeo 1998

qubic

Anbefalte innlegg

Hei

Nokon som kan hjelpe meg å få til fjernstyrare for låsing på ein Mondeo 98. Den var tom for batteri og etter skifte får eg ikkje den til å virke igjen. Det blinkar raudt i nøkkelen når ein trykker, men bilen vil ikkje svare :)

Mvh

Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Nokon som kan hjelpe meg å få til fjernstyrare for låsing på ein Mondeo 98. Den var tom for batteri og etter skifte får eg ikkje den til å virke igjen. Det blinkar raudt i nøkkelen når ein trykker, men bilen vil ikkje svare :)

Mvh

Frank

les bruksanvisningen til bilen kanskje det står noe der som kan sie deg hvordan du får det til å virke igjen, hvis ikke så kan du jo snakke med en ford-forhandler

Lenke til kommentar

Hei

Mvh

Frank

les bruksanvisningen til bilen kanskje det står noe der som kan sie deg hvordan du får det til å virke igjen, hvis ikke så kan du jo snakke med en ford-forhandler

Problemet er at eg ikkje har bruksanvisnigen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...