flory Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Som sagt, kan man forvente seg en liten premie ved å tipse on passe stor avis? takker for svar Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Som sagt, kan man forvente seg en liten premie ved å tipse on passe stor avis? takker for svar VG har jo sånn 10tusen kroners tipset eller noe, sånn du tenker på eller? Lenke til kommentar
flory Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Som sagt, kan man forvente seg en liten premie ved å tipse on passe stor avis? takker for svar VG har jo sånn 10tusen kroners tipset eller noe, sånn du tenker på eller? nei sånn generellt. er det vanlig å få en liten premie? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du får en liten pokal som bevis på at *DU* tipset avisa. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Eg har fått penger av VG et par ganger eg har tipset dem. Kan aldri huske å ha lest noe om tipsene. Beløpene har vært sånn kr 250 - 500. Hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du tipser, så ser feks VG hvor stor saken blir. Så finner de ut hvor mye de skal betale. Ei jeg kjenner tipsa Se&Hør om en sak som ble enorm i media for nesten et år siden. De sa hun skulle få 20.000, men etter et par uker fikk hun mail hvor de skrev at ettersom saken ble så stor som den ble skulle hun få etterbetalt mer. Mindre aviser gir bort flakslodd og kinobilletter etc Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg har tipset om et par saker opp igjennom årene. Fikk høre både av VG og Dagbladet at jeg skulle få penger, men så aldri noe til det... Drittaviser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå