Lintho Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 skal man få Skjermbilde unasett om ramen ikke funker ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror ikke det. Hvis du fjerner all RAM burde du vel få noen pipelyder fra POST. I såfall vet du at CPU funker. Hvis du så setter inn RAM og den kommer seg gjennom POST kan du forvente aktivitet mot skjermkortet. Lenke til kommentar
Lintho Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 kunne ikke heller ha svart på spørsmålet isteden for å vise at jeg skrev en feil som jeg allerede viste jeg hadde skrevet ? UANSETT! ok ? Lenke til kommentar
Lintho Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 jeg får ikke skjermbilde når ramen står i, og den piper veldig mye ja ! Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tell antall pip som kommer. Det er en feilmelding som sier i fra hva som er galt. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 kunne ikke heller ha svart på spørsmålet isteden for å vise at jeg skrev en feil som jeg allerede viste jeg hadde skrevet ? UANSETT! ok ? ..neeh.. vet ikke no UANSETT Kan ikke gå livet igjennom med nesa i sky uten et snev av humor vettu.. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 kunne ikke heller ha svart på spørsmålet isteden for å vise at jeg skrev en feil som jeg allerede viste jeg hadde skrevet ? UANSETT! ok ? ..neeh.. vet ikke no UANSETT Kan ikke gå livet igjennom med nesa i sky uten et snev av humor vettu.. Du bør være bra trøtt eller passe 14iss for å få det til å bli så morsomt. Å siden du posta litt før halv 11 kan man jo dømme selv... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 kunne ikke heller ha svart på spørsmålet isteden for å vise at jeg skrev en feil som jeg allerede viste jeg hadde skrevet ? UANSETT! ok ? ..neeh.. vet ikke no UANSETT Kan ikke gå livet igjennom med nesa i sky uten et snev av humor vettu.. Du bør være bra trøtt eller passe 14iss for å få det til å bli så morsomt. Å siden du posta litt før halv 11 kan man jo dømme selv... Og nicket ditt var jo bedre "Im so l33t" rite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå