Gå til innhold

Hvilket 3D-spill har kulest singelplayer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red faction: Spillbart på det meste, men med en klisjefylt, usammenhengende og ustrukturert historie. Geo-mod enginen er bare skuffende, og det blir bare så alt for tydelig at half life er det store forbildet (en del sekvenser er blåkopi).

 

På den postitve siden har man en del svært festlige kjøretøyer, ett eller to deilige våpen, og noen (svært få) sekvenser som er genuint overraskende og festlige.

 

Men beste spill? Neppe. Ikke på langt nær. Ikke det 20. beste heller.

Lenke til kommentar

Den 2002-05-17 10:47, Nor_Beret skrev:

JohnDOE:

 

CounterStrike : Condition Zero kommer snart.....

Det er singleplayer, har oppdaterte våpen, skjold, granater osv...

 

---------------

Kommer snart er jo et clue her. De preiker om NÅ, du om DA. Vet ikke om du angrep meg, eller gav meg et tips :smile: Blir sikkert fedt det ja, men enten blir det for lett (du hopper ut med ak og hs-er alle med en kule -> game over, eller så blir Bottene helt enorme, og tar deg på en kule slik som R6

-----------------------------------------

 

Det er nesten som vanli CS, du skal være en spiller på et Counter-Terrorist lag, og du skal reise rundt i verden og defuse bomber osv osv osv......

 

Spillet skal ha 16!! players Multiplayer mode, og Coop!!!

 

Det skal være like langt som Half Life, Opposing Force og Blue Shift tilsammen.... (noe som forøvrig er JÆVLA langt)......

--------------------

*klype salt*

-------------------

 

Er ikke CS:CZ singleplayer kewlt?

---------------------

Hva **** betyr det, jeg er ikke sånn skriverbokstavermedtallfordaerjegkul person, og nekter å lære meg masse merkelige ord og uttrykk.

Betyr det kult?

--------------------

MvH.

JohnDoe

Lenke til kommentar

siDDis:

 

Outcast er et av mine absolutt favorittspill, det er et av de få virkelig geniale spillene... (mener jeg da). I tillegg til at selve spillet (Story, Grafikk, Lyd osv.) er genialt, er musikken enda bedre. Ahhh...lurer på om jeg skal installere det igjen, jeg har ikke spillt det på en stund :smile:

Lenke til kommentar

Synes Medal of honor er det beste singleplayer fps jeg har spillt til nå. Er helt utrolig bra stemning og det er andre allierte som hjelper(eller prøver å hjelpe deg) gjennom noen av bretta. Synes Wolfenstein ble litt vel teit når jeg må drepe massevis av zombier og ****skap. Det er alltid "artigst" å drepe mennesker.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 12:55, Drizzt skrev:

SSynes Wolfenstein ble litt vel teit når jeg må drepe massevis av zombier og ****skap. Det er alltid "artigst" å drepe mennesker.


 

og dette kommer fra en kar som kaller seg Drizzt, det er vel ikke helt navnet verdig.

 

til dere andre som pratet om outcast2, det blir nok ikke tittelen. da hadde den fulle tittelen blitt:

"dark forces 4 - jedi knight 3 - jedi outcast 2 - return of the exponential title"

 

kom på et spill som ikke er blitt nenvt her; undying, rett og slett gjennomført.

Lenke til kommentar

ilex: nå må du holde styr på hva du snakker om.

 

Outcast2 vil være oppfølgeren til Outcast (1999) fra Infogrames. Spillet brukte voxler, og var en slags sammenblanding av 3D-platformaction og rpg/adventure. Svært originalt, fiiiin historie, vidunderlig grafikk (om man ikke kommer for nære), særlig vannet, og ett spill som overhodet ikke har noe å gjøre med StarWars: JediKnight II: JediOutcast. (som forøvrig er tittelesn fulle navn selv om det er spill nr tre i serien som begynte med DarkForces)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Quote:


Den 2002-05-26 04:02, JohndoeMAKT skrev:


Den 2002-05-17 10:47, Nor_Beret skrev:

JohnDOE:


CounterStrike : Condition Zero kommer snart.....

Det er singleplayer, har oppdaterte våpen, skjold, granater osv...


---------------

Kommer snart er jo et clue her. De preiker om NÅ, du om DA. Vet ikke om du angrep meg, eller gav meg et tips :smile: Blir sikkert fedt det ja, men enten blir det for lett (du hopper ut med ak og hs-er alle med en kule -> game over, eller så blir Bottene helt enorme, og tar deg på en kule slik som R6

-----------------------------------------



Angrep deg ikke, men var et lite tips...

Tror forøvrig ikke at bottene kommer til å flippe ut den ene eller andre veien.. Dem snakker om mye forbedret A.I, og det blir forhåpentligvis slik at bottene verken står stille og sprayer hs fra 2000 meter, eller står stille 60 meter borte, å venter på at du skal trø inforbi "sonen" deres før dem aktiveres.... (slik som gta3 der du kan plukke alle med sniper rifla fra 200 meter uten at noen reagerer)... Jeg tror dem har havnet på en mellomting, der bottene verkeligen er Uber-mensch, eller motsatt :razz:



Det er nesten som vanli CS, du skal være en spiller på et Counter-Terrorist lag, og du skal reise rundt i verden og defuse bomber osv osv osv......


Spillet skal ha 16!! players Multiplayer mode, og Coop!!!


Det skal være like langt som Half Life, Opposing Force og Blue Shift tilsammen.... (noe som forøvrig er JÆVLA langt)......

--------------------

*klype salt*

-------------------

Tror faktisk man skal høre på dem som har førstehåndskunnskap om spillet :razz:





Er ikke CS:CZ singleplayer kewlt?

---------------------

Hva **** betyr det, jeg er ikke sånn skriverbokstavermedtallfordaerjegkul person, og nekter å lære meg masse merkelige ord og uttrykk.

Betyr det kult?


--------------------


Kewlt = kult, CS:CZ = Counter Strike Condition Zero

MvH.

JohnDoe



 

 

 

MvH

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...