Zardoz Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 14:06, siDDIs skrev:Gleder meg til Outcast2 :smile: kommer virkelig Outcast 2 !? Det gleder jeg meg til Ellers er jeg på linje med mange her som utnevner DeusEx som beste SP, i hvertfall blant de nyere spilla. Har ellers fått veldig sansen for Jedi Knight 2, selv om den fortsatt (er ikke halvveis ennå!) ikke kommer opp mot JK1. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 http://www.outcastii.net Lenke til kommentar
tommarnk Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 nei nei nei det dem sier er dritt --------------------------------------- Dette er BEST!!! Unreal Tournament vs Tactical-Ops http://www.tactical-ops.to --------------------------------------------- Tactical-Ops er GRATIS men Unreal Tournament Koster Penger Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Deus Ex Half Life Max Payne Jedi Outcast i den rekkefølgen Lenke til kommentar
Protector Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Alien versus Predator 2 er det mest geniale hittil! selv om det er noen mangler, d.v.s en god storyline! Predator er mest konge å spille me p.g.a (forkortelser er phett) visirene Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Quote: On 2002-04-21 02:51, Protector skrev:Alien versus Predator 2 er det mest geniale hittil!selv om det er noen mangler, d.v.s en god storyline! lol.. et godt single player spill uten historie... javel ja.. D samme gjelder de som sier q 1/2/3, ut, doom, doom2, etc, etc.. historie er NØDVENDIG for et single player spill... D er lixom noe av poenget... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 No One Lives Forever var kjempebra! Synes fremdeles det er det beste singleplayerspillet noensinne. (Faktisk i mine øyne bedre enn nyere 'store' titler som f.eks. Max Payne og RTCW.) NOLF2 er under produksjon og skal komme til høsten - gleder meg voldsomt! Kort intervju + noen screenshots her: http://www.actiontrip.com/previews/nooneli...orever2_i.phtml Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Definitivt Operation Flashpoint. Grensesprengende og vanskelig. Stoooooore brett og utallige løsninger på hvert oppdrag. Det er realistisk og det er umulig å jukse i det. Helt rått!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Heh.. er jo kun et par stk her som har peiling! 1. Nolf 2. Half Life 3. Deus Ex 4. max Payne 5. Dungeon Siege 6. Death Rally 7. Wacky Wheels (har sikkert 100 timer i splitscreen) Forøvrig gleder jeg meg sinnyskt til NOLF2... NOLF var jo bare så extremt rått.. meget langt, variert (den laser-delen var kult, i mansionen til han idioten som jaget løver med 0.22 kaliber, btw: ingen sa til meg at man hadde flere modus på de helvetes brillene.. tror jeg brukte 10-15 timer på bare laserene.. hehe.. klarte alle utenom den siste, da jeg tok snarveien...), og ikke minst rimelig vanskelig.. på superspy var det meget vanskelig å runde.. Man tåler jo ikke mer en 3-4 skudd før man ligger.. og det er med full health, armor............... Norwegian_Beret Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Quote: tror jeg brukte 10-15 timer på bare laserene.. hehe.. klarte alle utenom den siste, da jeg tok snarveien...) Samme her - fant ut det om brillene men brukte enormt med tid på å komme gjennom det siste rommet (og klarte det ikke!) Da jeg fant snarveien følte jeg meg passe dum! Ellers er det jo mange klassiske scener i spillet. Hele stilen til NOLF rå da - skikkelig 60's agentfilm med rare dupeditter og en dæsh av humoren til Austin Powers (men ikke så overdrevet parodisk som Austin Powers er). Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 1. System Shock 2 2. Thief 3. Thief 2 4. Deus Ex 5. Half Life 6. Max Payne 7. Unreal Hvis genren var action, vel og merke. [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-04-21 17:51 ] Lenke til kommentar
Gimpster Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jedi 2 Outcast er suveren Ellers liker jeg de gamle, som Doom I og II Syntes Duke Nuken 3D var cool og. Av andre nyere er Return to Castle Wolfenstein bra. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Likte MP delen på JK2 jeg... men det var jo ikke det du spurte om... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Beste fps: -Half-life (rundet pA 8 timer) -Oposing Force (6timer ) -Blueshift (2timer fordi det er steinlite) Digger dette fordi det er ganske enorm story som du lærer etter hvert, og det at du spiller fra forskjellig sider. Ellers rocker Final Fantasy, selv om det spiller jeg på playstation. FF7 er best, s FF9 så FF8. Da jeg runda FF9, og den 30 min videoen kom, var det rett f0r jeg begynte A grine.!! Pizza Tycoon er også übermakt.... BTW: Hvem idioter er det som mener cs er et bra singleplayer spill....duster Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 for 3-4 år siden spilte jeg final fantasy 4 med emulator på PC-en. half life må se seg slått der, også serious sam second encounter. skal kjøpe 7veren når jeg har tid til og spille. er det noen som har emulator og ff4 med engelsk tekster? ikke den versjonen der du begynner i blå armor i ett luftskip men den orginale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 JohnDOE: CounterStrike : Condition Zero kommer snart..... Det er singleplayer, har oppdaterte våpen, skjold, granater osv... Det er nesten som vanli CS, du skal være en spiller på et Counter-Terrorist lag, og du skal reise rundt i verden og defuse bomber osv osv osv...... Spillet skal ha 16!! players Multiplayer mode, og Coop!!! Det skal være like langt som Half Life, Opposing Force og Blue Shift tilsammen.... (noe som forøvrig er JÆVLA langt)...... Er ikke CS:CZ singleplayer kewlt? MvH. Norwegian_Beret Lenke til kommentar
joma Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Her er mine favoritter! 1. Half life( fordi det har så uendelige mange muligheter, det med mods og sånn spesielt cs 2. Jedi outcast 3. The phantom menace Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 er det virkeleg nesten ingen som har spelt outcast fy skam Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei! Jeg spiller Jedi Outcast Sitter fast på første brettet da Kan noen hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå