kjelligeek Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Skriv ned liste over dine favoritter!!! Min personlige favoritt er: Wolfenstein ? Return to the Castle (kongespill) Kjelli _________________ Abit KG7-RAID AMD Athlon XP 1900+ 512MB ddr 2100 Hercules GeForce3 Ti 500 64MB drr Creative SoundBlaster Audigy Platinum IBM Deskstar 60GXP Lite-ON CD-RW 24x10x40 Taisol CGK7 Chieftec Dragon DX-01SL-D [ Denne Melding var redigert av: kjelligeek på 2002-01-29 13:20 ] Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Unreal Tournament! Helt klart. Du får god trening på det som virkelig er gøy, nemlig å spille sammen med andre. Det er mange forskjellige måter du kan spille på og du kan teame opp med botene som er ganske gode medspillere. Du sparer jo mamma og pappa for endel penger hvis du har isdn...... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 - Max Payne (A man with nothing to lose!) - 1NSANE - Rune Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Half-Life Original - The one, The only...tror ikke så mange nekter på at da H-L kom var det så absolutt det beste singleplayer FPS'et så langt..og det holdt seg på trona helt til spill som Max Payne, Deus X og IGI kom! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 I singleplayer er det noen få virkelig gode noen, og mine favoritter er: Rainbow Six - Rogue Spear med add-ons Tom Clancy's Ghost Recon Operation Flashpoint + Red Hammer missionpack! De tre er de beste strategiske skyterne/krigs simulatorene på markedet! I multi er det Ghost Recon og Unreal Tournament som gjelder. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Deus Ex Ingen over.Ingen ved siden... Kanskje et par LANGT under :razz: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Deus Ex sparker bakdel hardt og heftig... Men jeg liker Max Payne bedre... Andre meget bra single-player-spill... - Blood (MEGET uhyre fett!) - Quake II (Bra spill. RÅFET musikk!) - Carmageddon (FET musikk.) - Carmageddon II (Tilsvarende fet musikk.) Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Ok...jeg skal ikke nevne *host*R6*hark*RS*kremt*, men jeg kan ta med et par kule singelplayerspill som ingen har nevnt her: NOLF (No One Lives Forever) Humor på topp, men også et bra FPS skytespill Hidden & Dangerous, drar på åra men kult for det! (skal det ikke komme en 2'er også?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 nolf, ja. litt grovt i kantene, men utrolig bra (og underholdende, og variert). en opplevelse som varer i det uendelige.. (and then some..) Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Likte veldig godt RTCW, men etter å ha lest anmeldelsen av Medal of Honor: Allied Assault på PC Gamer UK (www.pcgamer.co.uk) er jeg overbevist at denne kommer til å overta tronen som beste single-player FPS fra Half-Life! På lengre sikt ser jeg jo også fram til Duke Nukem Forever, SOF2, Unreal 2 og ikke minst Doom 3 & Quake 4. Alle med meget bra single-player! Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Aliens Vs Predator 2 RTCW Project IGI Hitman Soldier of Fortune Unreal Tournament Counterstrike - HL osv osv osv osv osv Lenke til kommentar
The man! Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Deus Ex er klart best. spiller soldier of fortune nå, det skremmer meg at jeg liker å skyte av kroppsdeler :smile: Lenke til kommentar
BOnnleiF Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 -Doom -Doom 2 -snart Doom 3 -Return to castle wolfenstein -Quake -Quake 2 -Quake 3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 singleplayer i q3? hvor? Lenke til kommentar
kjakan Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 1:Max Payne 2:Serious Sam 3:Unreal Tournament 4:NOLF Gleder meg som en athlon xp til Unreal 2 og Unreal 2 Tournament kjem!!! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hehe, får snike meg litt unna det jeg tror du mener og foreslå disse spillene med 3d-figurer.. 1. The Curse of Monkey Island/Escape From Monkey Island 3. Grim fandango Kanksje ikke akkurat det du mente men, det er de _beste_ spillene i min mening (se beste spill ever tråden for grundig forklaring http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...=5&start=60&77) Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Quake 3 Return to Castle Wolfenstein Ghost Recon Dette er absolutt kongespill. :D:D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 hvordan klarer dere å få quake3 singleplayer til å være verdens beste? *full av imponade* Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Ja, akkurat det lurte jeg på også :razz: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Likte også no one lives forever, ettersom jeg må ha med litt humor inn i spill :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå