sinnadyr Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Har planer om å lage en vekkerklokke der jeg faktisk er nødt til å gå ut på kjøkkenet/badet for å kunne skru den av ved hjelp av en form for bryter. Tenkte å bestille en slik trådløs ringeklokke og fikle litt med høyttaleren på den slik at den kanskje kunne lage et brudd i vekkerklokka når jeg trykker på ringeklokka, men ville først høre om noen andre kanskje hadde litt smarte løsninger? Så sleng ut forslag om dere har, all hjelp er velkommen På forhånd takk! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Kan du ikke bare ta å kjøpe en mobil, og et par høytalere. Også legger du mobilen i rommet ved siden av deg og dra høytaler ledningen gjennom veggen Det var noe vi tenkte på å gjøre da vi skulle prøve å få til noe slikt på skolen. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Hmm, joda, det er da en mulighet det også, men jeg ønsker å utfordre meg litt mer enn akkurat det. Har seg også slik at jeg leier og da er det ikke så ønskelig å begynne å borre opp veggene til huseieren Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det er jo forståelig . Du kunne jo skaffet deg et skap da, også låst klokken inn i den med høytaler ut. Da trenger du jo ikke å gå inn i et annet rom en gang, for du må jo opp å låse opp skapet med nøkkel, og da våkner du jo på en måte Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Eventuelt legge nøkkelen til skåpet i eit anna rom. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva med å faktisk sette vekkerklokka på kjøkkenet å lage trådløs overføring av lyden av den inn til en radio på soverommet? Problemet da er bare at du kan skru av radioen istedet for vekkerklokka... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Hmm, høres enda ut som jeg går for løsningen jeg la ut Zalo; Er ikke slik en superingeniør enda, så overføring til radio er jeg nok ikke helt egnet til selv enda Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hehe nei.. Men jeg tenkte i retningen en $5 dings på ebay, alá de du kobler til mp3-spilleren for å få lyden på radioen i bilen. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Ah, skjønner. Problemet er vel likevel at jeg har planer om å bruke en god gammeldags vekkerklokke til jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå