Sitronsaft Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Vil nevne at jeg kun har lest førstepost. Det første som slår meg er at du virker veldig oppegående og smart, spesielt din din alder å være. Det virker som du vet hva du selv holder på med, og at du ikke blir tvunget til noe. Du er 16 år, så du er også veldig selvstendig juridisk sett. Jeg er helt enig med deg i at alder bare er et tall, og det er bra at du lever i nuet, det er fornuftig. Det er også veldig forståelig at du tenner på/liker eldre menn, av de grunner du selv oppga. Dette er veldig uvant for meg, det å rådføre noen i en slik situasjon, for det forekommer så sjeldent... Er nok mange som til og med tror TS er et troll, av denne årsaken. Det første jeg tenker på er at du ikke har lov å ha et seksuelt forhold med læreren din, da kan han miste jobben. Noe dere bør tenke på. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Først og fremst må jeg bare si at jeg stiller meg nøytral i forhold til om dette er rett eller ikke... Siden du (trådstarter) er så skråsikker på at dette kommer til å gå bra, så vil jeg gjerne at du oppdaterer oss her jevnlig fremover i tid Det kan bli interessant å se hvordan dette kommer til å gå seg til. Ja, jeg mener det. Jeg er utrolig nyskjerrig på om dette kommer til å gå eller ikke. Om du oppdaterer oss fremover, så lurer jeg på hvem som sitter igjen med "hva sa jeg?", deg eller alle de andre som mener dette er feil. Så det hadde vært kult om du kunne oppdatere oss litt på hvordan det går fremover. Du kan jo begynne med hvordan det gikk på båtturen Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Vil nevne at jeg kun har lest førstepost. Det første som slår meg er at du virker veldig oppegående og smart, spesielt din din alder å være. Det virker som du vet hva du selv holder på med, og at du ikke blir tvunget til noe. Du er 16 år, så du er også veldig selvstendig juridisk sett. Jeg er helt enig med deg i at alder bare er et tall, og det er bra at du lever i nuet, det er fornuftig. Det er også veldig forståelig at du tenner på/liker eldre menn, av de grunner du selv oppga. Der står du for du mye ødeleggelse! Dette er veldig uvant for meg, det å rådføre noen i en slik situasjon, for det forekommer så sjeldent... Er nok mange som til og med tror TS er et troll, av denne årsaken. Det første jeg tenker på er at du ikke har lov å ha et seksuelt forhold med læreren din, da kan han miste jobben. Noe dere bør tenke på. Jeg tror ikke hun er et troll. Tvert i mot! Jeg tror bare hun er alt for naiv for sin egen alder. Endret 11. april 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Freddy, din dårlige samvittighet ovenfor eksen din trenger ikke å tillegges J16. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Freddy, din dårlige samvittighet ovenfor eksen din trenger ikke å tillegges J16. Jeg har overhodet ikke dårlig samvittighet overfor min eks! Jeg prøver egentlig bare å gi J16 en sjanse til å ikke være like naiv og dum... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Da burde du kanskje forstå at når folk motsier noe like kraftig som det du gjorde i ditt forrige innlegg gjør dem enda mer bestemt på at det er rett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dere to sporer fullstendig av nå, slutt å krangle. Lenke til kommentar
Gjest J16 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Sir-Andy @ Jeg er ikke skråsikker på at dette kommer til å funke i lang tid, men det har funket kjempegreit hittil. Men det er ikke noe jeg går rundt og tenker på, at hvor lenge dette skal vare. Blir hele greia, slutt, ja, så gjør det det, og da vet jeg at han kanskje kan gi meg andre karakterer enn det jeg egentlig skulle fått og slike ting på skolen. Seilturen har vært veldig koselig. Sinnsykt fint og deilig vær ute nå! Vi har fått igjen snakket en del om akkurat dette her. Tok opp noe av det dere har skrevet, og vi har foreløpig ikke tenkt å avslutte nå. Begge er fullt klar over at folk vil reagere svært negativt til dette om noen får vite noe, noe jeg tviler de får greie på uansett. Begge er blitt enige om å ikke gå så langt og seriøst som å fortelle andre om dette. Høres veldig trashy ut, men. Jeg vil jo ikke at han skal miste jobben og ødelegge helt for seg selv og sine muligheter heller. Skjønner ikke helt hvorfor enkelte av dere sier at jeg er naiv (men litt naiv skal jeg nok innrømme, men hvem er vel ikke det?), når jeg vet hva jeg begir meg ut på, og er fullt klar over alle konsekvensene og problemene som kan komme. Dessuten er jeg selv skeptisk til dette forholdet. Vi får se hva som skjer framover. Når vi skal ut og spise, se på film og slike ting, så gjør vi det langt fra der vi bor! Vi begge er btw bosatt i Oslo, og dette er jo en stor by. Så klart kan andre fra klassen, barna hans, venner osv se oss, men det er veldig liten sjangse for det. Hvem vet... Skulle de spørre om hvorfor jeg er med læreren min, så får jeg vel finne på en unnskyldning (er veldig flink på det, og virker veldig troverdig. ). - Og det er jævlig kleint... Skal holde deg oppdatert, jeg, Andy. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Skråsikker var nok litt feil ord å bruke. Men mer at det virket som du hadde veldig troen på dette! Bra du holder meg oppdatert! Blir spennende og se hvilken vei det går. Ikke glem meg da! Endret 11. april 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå