resac Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hei! jeg vil overklokke cpu'n min.. (har bare boxed kjøler) hva må jeg gjøre?? se sig for data'n min mvh Ken Roger Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 P4 kan du klokke som fy med boxed-kjøleren. Er bare å sette igang. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg har samme prosessoren med boxed kjøler, og jeg har klokket den helt uten problemer.( til 2,8 da :smile: ) Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Bør vel komme lenger enn 2,8? Jeg kjører uten problemer på 3,06ghz, og det er en p4 2,53. Ikke hatt noen problemer siden jeg stillte opp på den hastigheten for noen måneder siden. (Har ikke justert volt) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvis du ikke har vært noe særlig borti overklokking før anbefaler jeg deg å ta en titt på OC guidene her på www.overklokking.no Det burde hjelpe deg en del :wink: Det burde nok ikke være noe problemer med å kjøre din cpu på 3GHz med boxed kjøler. Men jeg vil anbefale at du bruker et eller annent program til å overvåke tempraturer. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har min P4 2,4 @ 2,6 nå. Vet du om et program eg kan teste stabiliteten btw. er det muligt å under klokke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå