Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av BMW E39 520i

Anbefalte innlegg

Ja bmw sliter litt på vinterføre ja kan man si. Men nå må vi slutte å diskutere om E30 her :D Kan heller fortsette i min worklog om det skulle være noe mer :D

Uansett, Bmw er veien å gå vis man liker kjøreglede og verdsetter bilen som mer en en sak man bruker fra A til B. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja bmw sliter litt på vinterføre ja kan man si. Men nå må vi slutte å diskutere om E30 her :D Kan heller fortsette i min worklog om det skulle være noe mer :D

Uansett, Bmw er veien å gå vis man liker kjøreglede og verdsetter bilen som mer en en sak man bruker fra A til B. ;)

syns BMW, eller biler generelt med baktrekk er flott på vinteren... ikke bare fordi det er morro, men fordi en kjenner med en gang om det er virkelig glatt ute, og er en forsiktig på gassen er baktrekk null stress.

forøvrig enig med deg, BMW er mer enn A til B bil ;)

Lenke til kommentar

Takk for mye bra svar!.

Det ble E39 på meg. 2 eiere før meg som begge var over 40. Gått som familiebil siden den var ny. Til og med "barnesetemerke" i selene bak (Folk med barn skjønner hva jeg mener:P). Og medfølgende iskrem flekker.

Bilen er rett og slett en drøm å kjøre, men den liker bensin for å si det sånn. Men passer meg bra at jeg må roe ned gassfoten.

Jeg syns ikke 2-literen var så slapp jeg. Men det er heller ikke en racerbil. Som sagt før sparker den ikke fra før 4000rpm, men betaler tilbake ved å være sterk på lave turtall.

Og lyden :love:

Lenke til kommentar

Jeg syns problemet med 6erne til bmw er at de ikke har noe kraft på lave turtall. Dog har du vanos på din som hjelper en del på de lave turtallene, men jeg syns at det var det største problemet til de motorene :S Til og med 525en jeg hadde reagerte ikke før 4000rpm og under det var den helt totalt fraværende :/ Og brukte likevel 2 liter milen :roll:

Lenke til kommentar

Takk for mye bra svar!.

Det ble E39 på meg. 2 eiere før meg som begge var over 40. Gått som familiebil siden den var ny. Til og med "barnesetemerke" i selene bak (Folk med barn skjønner hva jeg mener:P). Og medfølgende iskrem flekker.

Bilen er rett og slett en drøm å kjøre, men den liker bensin for å si det sånn. Men passer meg bra at jeg må roe ned gassfoten.

Jeg syns ikke 2-literen var så slapp jeg. Men det er heller ikke en racerbil. Som sagt før sparker den ikke fra før 4000rpm, men betaler tilbake ved å være sterk på lave turtall.

Og lyden :love:

gratulerer med fantastisk bil, OG velkommen i klubben som eier av BMW^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...