Gå til innhold

Project IGI -- hvor er HUD-en?

Anbefalte innlegg

Prøvde nettopp å spille IGI igjen for første gang på en del år ...

Men det er ingen HUD oppe når jeg spiller; og når jeg trykker ESC kommer det ingen meny opp, spillet bare "fryser" til jeg trykk ESC en gang til.

Noen som har en løsning på dette?

Prøvde å kjøre spillet som Win 98 (compatibility), men det hjalp ikke.

Bruker Win Vista, GTX 260.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd spillet på 3 forskjellige pc'er, HUD'en funka kun på en av dem. Vet ikke hvordan du kan fikse det, dessverre. Det jeg gjorde var å feste en teipbit på skjermen over midtpunktet i kikkerten, for så å tegne på en rød prikk der siktekornet skulle være. Funka som fjell :p

Lenke til kommentar

Hmm, finnes det noen patcher å oppdrive mon tro? Eneste forslaget jeg kommer på i farta er å sette ned alle grafikkinnstillinger til lav/low og skru av AA/AF.

--

Beklager off-topic, men: Beges, hahahaha :D

Fikk meg til å mimre tilbake til "no scope"-konkurranser i CS med scout, alltid noen som jukset ved å klistre en teipbit midt på skjermen. Primitivt, men effektivt.

Lenke til kommentar

Har prøvd spillet på 3 forskjellige pc'er, HUD'en funka kun på en av dem. Vet ikke hvordan du kan fikse det, dessverre. Det jeg gjorde var å feste en teipbit på skjermen over midtpunktet i kikkerten, for så å tegne på en rød prikk der siktekornet skulle være. Funka som fjell :p

Husker jeg gjorde akkurat det samme. Good times :D

sær liten bug det der, husker at demoen funket helt fint, men ikke selve spillet. teip og tusj is the way to go.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...