Gå til innhold

kan TG biletter refunderes?

Anbefalte innlegg

hei jeg og en kompis skulle egentlig til tg , men vi kunne ikke så vi kom ikke på tg, så har vi litt problemer med refunderingen. tror du att vi fikk igjen pengene eller må ringe et spessielt nummer? visst det er ett nummer så må du gjerne skrive det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei jeg og en kompis skulle egentlig til tg , men vi kunne ikke så vi kom ikke på tg, så har vi litt problemer med refunderingen. tror du att vi fikk igjen pengene eller må ringe et spessielt nummer? visst det er ett nummer så må du gjerne skrive det.

Burde stå i avtalen dere god tok med The Gathering når dere bestile/kjøpte billetene.

Men, jeg vill tenke at det vill ikke være mulig.

Lenke til kommentar

De klarer jo ikke å ha kontroll på alle som kommer med navn og alt det skitet der :p. Dessuten, så har jo forbrukeren ansvar for å levere "produktet" tilbake hvis det er en mangel. Innen Rimelig tid også. Jeg ville vel tro at det er utenfor rimelig tid å komme etter TG å kreve at bilettene skal refunderes fordi dere ikke kunne komme.

Lenke til kommentar

ved at du har kjøpt billett har du hindret noen andre i å bruke din plass.

De har tidsbegrenset refundering fordi at de da skal ha en mulighet til å selge billetten igjen etterpå. TG er et "frivillig arrangement" som ikke har som mål å tjene penger. Alt som blir betalt for billettene går tilbake til brukerene i form av leie av hallen, innkjøp/leie av div. utstyr, underholdning, vask av do/dusj o.l.

Hvis folk skulle hatt mulighet til å få igjen pengene sine ETTER at TG er over ville de ha tapt disse pengene.

Lenke til kommentar

å reservere seter betyr bare å bestemme HVOR du skal sitte, ikke om du skal være der eller ikke.

Selv om du ikke var der hadde du en billett og kunne ha kommet når som helst. TG har bare lov til å selge et visst antall billetter, og alle som har billett har rett på en plass. Altså hadde du en plass som en annen kunne ha hatt, selv om du ikke hadde valgt HVILKEN plass du ville ha dersom du skulle gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...