Gå til innhold

Diskusjon rundt Nazismen som ideologi og ytringsfrihet.


Anbefalte innlegg

Det er dere sionister som har et lukket sinn.

 

Så nå er både Schibsted-familien samt oss som er uenige med deg sionister? Du slenger jo bare ut tomme påstander uten å underbygge noe som helst. Det kan jo hvem som helst gjøre. Jeg kan gjerne slenge ut at det norske slottet er lilla, men det blir ikke mer riktig av den grunn. At jeg dermed kaller de som krever underbygging av en slik påstand for sionister gjør ikke min påstand mer troverdig. Bare mindre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, når du tror blindt på hva som står på wikipedia vil jeg kalle deg en sionist. At Schibsted familien har sionistiske-røtter er allment kjent. Nå har jeg kommet med mange "påstander" om at holocaust faktisk ikke eksisterte, du har enda ikke svart på et eneste et - bare håpløst prøvd å ro deg vekk. Så kom igjen, SVAR

 

forresten ole_marius, jeg venter enda på listen over de 6millioner omkomne, hvor blir den av?

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Helt riktig, det er påstander som ikke har noen jordisk form for rot til virkligheten. Vi derimot, vi vet at massemord skjedde. Siden du fornekter andre verdenskrigs sivile massemord av rasistiske årsaker, så vil du også automatisk fornekter massemordet i bosniakrigen no.gif

 

Edit: et raskt søk på google ga meg flere hundre sider. Deriblant den kvalitetssikrede Store Norsk Leksikon. Gi meg en seriøs kilde på din påstand!

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Helt riktig, det er påstander som ikke har noen jordisk form for rot til virkligheten. Vi derimot, vi vet at massemord skjedde.

Javel, så hvorfor er det innført diverse lover for å hindre at folk som vil gjøre opp sin egen mening om holocaust kommer til orde? Hvorfor kan man i mange land risikere fengselsstraff da dette i følge deg "ikke har noen jordisk form for rot i virkeligheten"? Sannheten trenger ikke beskyttelse. Personer som har skrevet holocaust-denial bøker har blitt myrdet av jødiske ekstremister, kan du fortelle meg hvorfor?

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Ja, når du tror blindt på hva som står på wikipedia vil jeg kalle deg en sionist. At Schibsted familien har sionistiske-røtter er allment kjent. Nå har jeg kommet med mange "påstander" om at holocaust faktisk ikke eksisterte, du har enda ikke svart på et eneste et - bare håpløst prøvd å ro deg vekk. Så kom igjen, SVAR

 

Jeg startet med å spørre deg om kilder for dine påstander. Du har ikke klart å hoste opp et eneste, bare kommet med stråmenn og beskyldninger. (F.eks hvor har du det fra at jeg tror blindt på wikipedia? Enda en tåpelig påstand basert på ingenting). Så jeg anser egentlig det du sier for tomme påstander uten hold frem til du kommer med noe som underbygger det du sier, noe du ikke har klart. Det er du som forsøker å ro deg vekk. Det er ikke jeg som kommer med påstander for så å gjemme meg bak "dere er alle sionister!" for å slippe å dokumentere det jeg sier.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Kan du finne noen skriftlige kilder til meg? Bruker aldri youtube selv som kildereferanse pga en ekstrem høy sjanse for feilinformasjon

Ja, da vet vi i det minste at du ikke er i stand til å gjøre dine egne vurderinger, det er mye informasjon som kommer fra disse "historiske kildene" dine i filmen one third of the holocaust, om du ser den så får du all rådata du ønsker deg.

 

påstander, underbygge, kilder, blablabla. repeat.

 

Lol, ja, huff, så slitsomt å måtte underbygge påstandene man kommer med. Kan dere ikke bare innse at jeg har rett når jeg sier at slottet er lilla, uten å mase om disse kildene hele tiden? ;)

Du er fullstendig uvillig til å se på hva slags informasjon det er vi legger frem uansett, det vil aldri være tilstrekkelig for deg, jeg har allerde merket meg et mønster med deg.

Lenke til kommentar

Du er fullstendig uvillig til å se på hva slags informasjon det er vi legger frem uansett, det vil aldri være tilstrekkelig for deg, jeg har allerde merket meg et mønster med deg.

 

Hvordan kan du ha merket et mønster hos meg når du ikke i noen tidligere diskusjoner med meg har underbygget eller kommet med kilder på noe som helst?

 

Men du har rett i at YouTube-propaganda anser jeg virkelig ikke som en seriøs kilde.

Lenke til kommentar

Ja, da vet vi i det minste at du ikke er i stand til å gjøre dine egne vurderinger, det er mye informasjon som kommer fra disse "historiske kildene" dine i filmen one third of the holocaust, om du ser den så får du all rådata du ønsker deg.

 

Skulle nesten tro at du snakket om deg selv. :D

 

Jeg på min side vet at det skjedde et folkemord under 2VK. Men antar også at du fornekter folkemordet under Bosnia krigen, og folkemordet under Lening og Stalins maktstyre i Sovjet

Lenke til kommentar

Jeg på min side vet at det skjedde et folkemord under 2VK. Men antar også at du fornekter folkemordet under Bosnia krigen, og folkemordet under Lening og Stalins maktstyre i Sovjet

 

Alt dette er jødisk propaganda, ser du. Jødene står bak det meste som er ille i verden, og de har forfalsket og hjernevasket hele av verden til å tro på dem. Ganske fiffig.

 

Dette er latterlig.

 

Enig med deg der.

Lenke til kommentar

Jeg på min side vet at det skjedde et folkemord under 2VK. Men antar også at du fornekter folkemordet under Bosnia krigen, og folkemordet under Lening og Stalins maktstyre i Sovjet

 

Alt dette er jødisk propaganda, ser du. Jødene står bak det meste som er ille i verden, og de har forfalsket og hjernevasket hele av verden til å tro på dem. Ganske fiffig.

 

Dette er latterlig.

 

Enig med deg der.

 

 

Helt ening. Og all verdens statsministere og ledere, samt Paven er av Jødisk slekt. Tilogmed 11-9 flykapringene er iscenesatt, denne videoen hemmelige videoen har endelig avslørt det hele. Og i all hemmelighet sitter jeg nå i den undersjøiske jødekatakomben og troller :rofl:

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Kankje litt viktig å merke seg forskjellen mellom Nazistisk/Fasistisk teori slik fortidens politikkere teoriserte, formulerte den og kva dei faktisk sa i forhold til kva me faktisk lærer. Om ein skal tru det sosialistiske tullet som dagens sosiologi bøker på videregående nivå seier, så er Nazismen ein politisk retning som idealiserer vold og der alle individ må bøye seg under ein stor leder. Tipper det var akkurat det Hitler sa i talene sine.

Endret av Uncreative
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...