Ebeneser Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kanskje ikke for deg, men for enkelte så kan det kanskje pirre nysgjerrigheten og villigheten til å grave videre. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Du har jo selvsagt Heinrich Himmlers appel for et SS-offiser møte. Dog så vil nok du uansett si den er falsk, så jeg forventer ingen ting annet en et phu.. http://www.youtube.com/watch?v=FgfTwtV79xs Talen i tekst form: I also want to mention a very difficult subject before you here, completely openly. It should be discussed amongst us, and yet, nevertheless, we will never speak about it in public. Just as we did not hesitate on June 30 to carry out our duty, as ordered, and stand comrades who had failed against the wall and shoot them. That was, thank God, a kind of tact natural to us, a foregone conclusion of that tact, that we have never conversed about it amongst ourselves, never spoken about it, everyone shuddered, and everyone was clear that the next time, he would do the same thing again, if it were commanded and necessary. I am talking about the "Jewish evacuation": the extermination of the Jewish people. It is one of those things that is easily said. "The Jewish people is being exterminated," every Party member will tell you, "perfectly clear, it's part of our plans, we're eliminating the Jews, exterminating them, ha!, a small matter." And then along they all come, all the 80 million upright Germans, and each one has his decent Jew. They say: all the others are swine, but here is a first-class Jew. And none of them has seen it, has endured it. Most of you will know what it means when 100 bodies lie together, when there are 500, or when there are 1000. And to have seen this through, and -- with the exception of human weaknesses -- to have remained decent, has made us hard and is a page of glory never mentioned and never to be mentioned. Because we know how difficult things would be, if today in every city during the bomb attacks, the burdens of war and the privations, we still had Jews as secret saboteurs, agitators and instigators. We would probably be at the same stage as 1916-17, if the Jews still resided in the body of the German people. We have taken away the riches that they had, and I have given a strict order, which Obergruppenführer Pohl has carried out, we have delivered these riches completely to the Reich, to the State. We have taken nothing from them for ourselves. A few, who have offended against this, will be [judged] in accordance with an order, that I gave at the beginning: He who takes even one Mark of this is a dead man. A number of SS men have offended against this order. There are not very many, and they will be dead men - WITHOUT MERCY! We have the moral right, we had the duty to our people to do it, to kill this people who wanted to kill us. But we do not have the right to enrich ourselves with even one fur, with one Mark, with one cigarette, with one watch, with anything. That we do not have. Because at the end of this, we don't want, because we exterminated the bacillus, to become sick and die from the same bacillus. I will never see it happen, that even one bit of putrefaction comes in contact with us, or takes root in us. On the contrary, where it might try to take root, we will burn it out together. But altogether we can say: We have carried out this most difficult task for the love of our people. And we have taken on no defect within us, in our soul, or in our character Innteresange merknadder som er vært å legge merke til: I am talking about the "Jewish evacuation": the extermination of the Jewish people. ...perfectly clear, it's part of our plans, we're eliminating the Jews, exterminating them... ...we had the duty to our people to do it, to kill this people who wanted to kill us. ...at the end of this, we don't want, because we exterminated the bacillus, to become sick and die from the same bacillus. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Herthugen, du spør hvor dokumentet er? De flere hundre/tusenvis av dokumenter som direkte beviser, indikerer og omtaler Holocaust ble lagt frem i bevismateriellet til Nurnberg rettsaken. Og du må lære deg forskjellen på kritikk og personangrep Kritikk ja, om det er det du vil kalle det Forresten ole_marius, Eisenhower sa også at han hatet tyskerne - det samme gjorde Elie Wiesel som jeg antar du ikke har hørt om: “Every Jew, somewhere in his being, should set apart a zone of hate – healthy, virile hate – for what the German personifies and for what persists in the German.” Elie Wiesel, Legends of Our Time (1968), Det er forresten også fortalt mange andre løgnhistorier (av Elie Wiesel), bla. om "geysirer" som sto ut fra bakken i flere måneder etter henrettelsen ved Babi Yar. Dette er fyisk umulig, da blod koagulerer ganske fort etter at døden inntreffer I den såkalte “dokumentasjonslitteraturen” om holocaust, for eksempel i det monumentale verket “The Destruction of the European Jews”, av Raul Hilberg, finnes det også slike åpenbare løgnhistorier, og alle fra såkalte “øyenvitner”. Ett av disse er Jankel (Yankel) Wiernik, som har skrevet ned sine “opplevelser” i en “rapport” som senere ble til boka “A year in Treblinka”. Her forteller han om litt av hvert, blant annet om en pistolkule som gjennomhuller klærne hans, men som stopper uten å trenge gjennom huden; den etterlater kun et merke. Ganske sensasjonelt, egentlig. Vi finner også løgnhistorier i protokollutskriftene fra Nürnbergprosessene, samt i skrevne “tilståelser” fra de menneskene som skal ha vært hovedmenn bak ugjerningene, f.eks Rudolf Höss, i en periode kommandant for fangeleiren Auschwitz-Birkenau: Höss nevner i sin “tilståelse” for eksempel et fiktivt navn på en konsentrasjonsleir, i tillegg til en masse annet vrøvl. Hvorfor skulle han gjøre det hvis tilståelsen hans var ekte? Og hva med historiene om utstoppede menneskehoder? Renspikka løgn, menneskehodene var hodejegertrofé fra Sør-Amerika. Kilde Tilslutt, bildet som Ebeneser har lagt ut: dette er "beviset" amerikanerne fant på utstoppede menneskehoder (gjort av tyskerne) og lampeskjermer laget av tatovert hud. Dette er kanskje det som gjør dypest inntrykk på barn, og det verste er at det også er renspikka løgn og tullball. Tatoveringer strider mot jødisk lov (Toraens Leviticus 19:28 og Talmuds Makkot 21 a). Disse lampeskjermene som skal være laget av tatovert jødehud, ser i tillegg mer ut som alminnelige lampeskjermer av pergament, og uten noen synlige tatoveringer. ---------------------------------------------- Jeg ser frem til et svar lenger enn en setning, som ikke er skrevet av en 17 år gammel gutt med dyskleksi, kviser og andre svakheter. Det hadde også vært fint om dere kunne skrevet noe fornuftig, og ikke bare spede forsøk på latterliggjøring som er det eneste våpenet brukt så langt i denne tråden (akkurat som i den store verden mao) Endret 24. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Har det streifet deg at kanskje nazistene ønsket dekorasjon på lampehuden ved å tatovere dem med mønster? At noen sa de hatet dem kan også ha en dypere mening. Der og da sa han det til tyskerene, og hvem var Tyskland på det gitte tidspunktet? Nazi-Tyskland for å være mer konkret. Er det noen bevis for at han hatet det sivile tyskland? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Har det streifet deg at kanskje nazistene ønsket dekorasjon på lampehuden ved å tatovere dem med mønster? Her skyter du deg selv i foten, les igjen. Der og da sa han det til tyskerene, og hvem var Tyskland på det gitte tidspunktet? Er du historieløs eller bare later du som? 1968, kjære venn. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Siden du er så historie-rik, fakta om han mente det sivile tyskland eller ei. Det burde være en smal sak for deg. Edit: Så vil jeg gjerne høre din retorikk for å motbevise Himmler appelen. jeg misstenker du ikke orker å snakke om den Endret 24. april 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Du kan jo ta å lese boken selv, det du driver med er bare spekulasjon. Hva tror du forresten han mente? Boken ble utgitt i 1968 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Du unngår begge mine spørsmål.. Jeg kan godt bruke hele natta til å terpe på deg inntil du avgir et svar Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Svar på mine spørsmål først, du. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Okey, spesifiser dine eksakte spørsmål, så skal jeg se om jeg kan avgi et svar eller ei i bytte med mine spørsmål- Har vi kommet til en felles enighet? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kan du fortelle meg hvorfor det er så mange løgner rundt holocaust? (jeg har listet noen få på s. 11) Hvorfor er det innført holocaust-lover i diverse land? Jeg som trodde sannheten ikke trengte beskyttelse? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det er så ekstremt mye som skjedde under 2.V.K, det vil derfor være umulig å dokumentere nøyaktig hvert trinn, alt fra antall drepte soldater, tap på sivile og alle individer som døde under massemordregimet. Masse beviser kan derfor komme bort fra arkiver pga tyveri, slitasje, korrupsjon samt forflytning av bevismaterialer. Det har også forekommet falske beviser i andre historiske hendelser, som et eksempel drapet på John F. Kennedy, og det skal godt gjøres å ikke finne falske beviser i noen historiske hendelser. Som et eksempel har skoler verden over brukt gamle og udaterte bilder av fosterstadiet til dyr i en lang årrekke, dette har resultert i feillære, men det er nå endret og rettet på. Angående Lovene er der fordi vi på vår side vet at massemordet er et faktum. Lovene er der for å forhindre massespredning av propaganda og forhindre festebunn for radikale grupper som nynazismen. Dette er mitt svar hele og alene. Nå håper jeg du forfyller din del av avtalen vår Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Sannheten trenger beskyttelse når mennesker som ikke bryr seg om sannheten forsøker å ødsle vekk sannheten. Historie skrives, den eksisterer ikke. Historien slik den ble skrevet, med beviser i hånd, huskes knapt nok i 50 år, så svinner dokumentasjonen i kjelleren på biblioteker sammen med interessen... og plutselig når skeptikerene til den etablerte historien kommer, ligger alle bevisene nedstøvet og glemt i en eller annen kjeller fordi essensen har blitt skrevet i så mange bøker at historiene ikke lengre bruker kildereferanser. Da er det bare historikerene som har kildene, samt museum -- som begge er interessert i å få betaling for å fortelle historien. Jeg repeterer meg selv siden ingen svarte på posten min: Hele den dere holocaust-fornektelse-videoserien på det nettstedet der følger typisk propagandaskikk, som vi oftest ser hos kreasjonister og nynazister. Det går som følger: Fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, PÅSTAND, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, PÅSTAND, påstand, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, fakta, PÅSTAND, LØGN. Seere, spesielt unge seere, blir imponert over mengden fakta, og overser påstandene fordi det er så mye fakta, og tilgir eller tror på løgnen. Problemet er at mesteparten av faktumene er trivielle. Fritt sitert etter video 2: "Her er togstasjonen. Her er et skilt på togstasjonen. Her er et kart over togstasjonen. Når jødene gikk bort her, så var de omtrent ved skiltet. Så ble de skilt, menn og kvinner, avkledd. Så gikk de nedover her. Denne veien her. La oss se på kartet." Akkurat som å høre på kent hovind: En haug av fakta, for så en kraftig misforståelse eller vridd konklusjon midt i blant alt sammen. Det hele er en video av en mann som snakker sakte, hvis eneste argumenter er "Synes ikke du det er rart"? Noen momenter: Det står ikke i erindringene til en fange som var der at de brukte ved.Altså brukte de ikke ved. Når noen brenner MENNESKER så er det kanskje ikke så nøye om det var treverk, bensin eller parafin helt over likene eller nede i grillene? Når jeg så to mennesker bli halshugget i danmark la jeg ikke merke til fargen på bilen de satt i. Den kan ha vært hvit, svart, grå. Jeg husker ikke. Alt jeg husker er bilen som forårsaket ulykken, ulykkesstedet, de to drepte -- og et veldig detaljert bilde av hvordan det så ut. Været? Aner ikke. Dette var to år siden. Kilden som ikke husker om likene ble brent med ved, ble brent uten brennstoff eller ikke skrev boken flere år senere. Jeg ser ikke på det som noe bevis på noe som helst, ei heller som bevis på at det var umulig at så mange mennesker ble gasset. Ikke når vi HAR VITNER som sier at de SELV var med på å gasse 2000 jøder daglig. Angående brenningen av lik, så brenner "tørre" lik svært godt. (Det vil si; alle lik som ikke er gjennomfuktet -- som ikke har ligget i sjøen) -- noe vi sist fikk eksempel på fra Haiti. Kvinner brenner mye bedre enn menn fordi de har mye mer fettmasse og mye mindre muskelmasse. Muskler brenner ikke spesielt lett. Intervju med Franz Suchomel: Tekstversjonen, da jeg antar at du foretrekker å lese engelsk framfor å høre tysk..: http://holocaust-info.dk/treblinka/franz_suchomel.htm Utdrag av intervjuet da jeg ikke tror noen gidder å lese hva en holocaust-erkjennende nazist sier når han ikke vet at det han sier blir tatt opp: Lanzmann: How was it possible in Treblinka in peak days to "process"eighteen thousand people? Suchomel: Eighteen thousand is too high. Lanzmann: But I read that figure in court reports. Suchomel: Sure. Lanzmann: To "process" eighteen thousand people, to liquidate them... Suchomel: Mr. Lanzmann, that's an exaggeration. Believe me. Lanzmann: How many? Suchomel: Twelve thousand to fifteen thousand. But we had to spend half the night at it. In January the trains started arriving at 6 A.M. Lanzmann: Always at 6 A.M.? Suchomel: Not always. Often. The schedules were erratic. Sometimes one came at 6 A.M., then another at noon, maybe another late in the evening. You see? Lanzmann: So a train arrived. I'd like you to describe in detail the whole process during the peak period. Suchomel: The trains left Malkinia station for Treblinka station. It was about six miles. Treblinka was a village. A small village. As a station, it gained in importance becaose of the transport of Jews. Thirty to fifty cars would arrive. They were divided into sections of ten or twelve or fifteen cars and shunted into Treblinka Camp and brought to the ramp. The other cars waited, loaded with people, in the Treblinka station. The windows were closed off with barbed wire so no one could get out. On the roofs were the "hellhounds," the Ukrainians or Latvians. The Latvians were the worst. On the ramp, for each car, there stood two Jews from the Blue Squad to speed things up. They said:"Get out, get out. Hurry, hurry!" There were also Ukrainians and Germans. Lanzmann: How many Germans? Suchomel: From three to five. Lanzmann: No more? Suchomel: No more. I can assure you. Lanzmann: How many Ukrainians? Suchomel: Ten. Lanzmann: Ten Ukrainians, five Germans. Two, that is, twenty people from the Blue Squad. Suchomel: Men from the Blue Squad were here, and here they send the people inside. The Red Squad was here. Lanzmann: What was the Red Squad's job? Suchomel: The clothes! To carry the clothes taken off by the men and by the women up here immediately. Lanzmann: How long was it between the unloading at the ramp and the undressing, how many minutes? Suchomel: For the women let's say an hour in all. An hour, an hour and a half. A whole train took two hours. In two hours it was all over... Lanzmann: Between the time of arrival... Suchomel: and death... Lanzmann: ...it was all over in two hours? Suchomel: Two hours, two and a half hours, three hours. Lanzmann: A whole train? Suchomel: Yes, a whole train. Lanzmann: And for only one section, for ten cars, how long? Suchomel: I can't calculate that, because the sections came one after another and people flooded in constantly, understand? Usually, the men waiting who sat there, or there, were sent straight up via the "funnel." The women were sent last. At the end. They had to go up there too, and often waited here. Five at a time. Fifty people -- sixty women with children. They had to wait here until there was room here. Naked! In summer and winter. Og hva skulle nazistene med de 767 nordmennene i utgangspunkte ? Tyskland har selv kompilert en liste over 150 000 TYSKE JØDER som ble deportert til dødsleirene; Gedenkbuch. Her er innledningen, oversatt til engelsk -- bare for at det skal være klart at dette kun er snakk om tyske jøder i denne boken: Germany published a new edition of its citizens that were killed in the Holocaust. The new four-volume register, published 8 May 2006, updates the first edition, from 1986, which listed only victims from the former West Germany. The new version includes all of Germany in the borders of 1937 (i.e. with Silesia and East Prussia, which are now part of modern Poland and Russia, but not Austria) and contains 150,000 names. An included CD-ROM contains all the data of the four volumes. One may e.g. search by birthdate if name spelling is unsure or by any of the other data: first name, surname, maiden name, birthplace, last residence, date of deportation. Umlauts are required for the searches. TITLE: Gedenkbuch. Opfer der Verfolgung der Juden unter der national- sozialistischen Gewaltherrschaft in Deutschland 1933 - 1945; Bundesarchiv; Koblenz, 2006; ISBN: 3-89192-137-3; 4 volume edition, 3820 pages; Du kan selvsagt lese boken selv og sjekke navnene på de 150 000 navngitte jødene som tyskland vet ble puttet i konsentrasjonsleirer: http://www.bookfinder.com/dir/i/Gedenkbuch-Opfer_Der_Verfolgung_Der_Juden_Unter_Der_Nationalsozialistischen/3891921373/ La meg gjette -- alle 150 000 lå i pipen til blücher, i lasterommet på donau og andre skip som ble bombet av de allierte? Tilbake til Cap Arcona. Det var mer enn nok livbåter til å redde alle fangene. Dette var en båt med plass til 25 000 mennesker og nok livbåter til i alle fall 10 000. Hvorfor overlevde ikke flesteparten av fangene? (Merk at vi har vitnesbyrd fra tyske soldater angående hva som hendte, så det er ingen vits i lyve) Endret 24. april 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det er så ekstremt mye som skjedde under 2.V.K, det vil derfor være umulig å dokumentere nøyaktig hvert trinn, alt fra antall drepte soldater, tap på sivile og alle individer som døde under massemordregimet. Masse beviser kan derfor komme bort fra arkiver pga tyveri, slitasje, korrupsjon samt forflytning av bevismaterialer. Det har også forekommet falske beviser i andre historiske hendelser Javel, så det er altså ikke helt umulig at Holocaust er en løgn? Angående Lovene er der fordi vi på vår side vet at massemordet er et faktum. Lovene er der for å forhindre massespredning av propaganda og forhindre festebunn for radikale grupper som nynazismen. Hvordan vet du at massemordet er et faktum når det ikke er et eneste håndfast bevis? De som er dokumentert døde kan likesågodt ha dødd av tyfus eller sult. (Cyanid er ikke like effektiv mot lus som DDT er - noe tyskerne ikke hadde tilgang til) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Javel, så det er altså ikke helt umulig at Holocaust er en løgn? Du må være forsiktig med dine valg av ord, din setning kan brukes som et motargument ved å stille deg samme spørsmål tilbake. Hvordan vet du at massemordet er et faktum når det ikke er et eneste håndfast bevis? Det eksisterer håndfast bevis, men siden du velger å unngå og kvalifisere dem som løgn vil det i dine øyne aldri eksistere noen form for bevis. Å dø av sult er også en del av massemordet til naziregimet. Du kan lese red frostraven sitt Svar om dokumentasjon, samt Henrich Himmlers erklæring på deres grusomheter mot verden. Men jeg er skuffet, jeg holdt på min del av vår avtale, noe du ikke gjorde. Kan du nå svare på mine to spørsmål? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Heinrich Himmler (han var ikke norsk, nei) var en feig og uberegnelig mann, hva han sa i en tale er irrelevant. Nelson Mandela har også sagt at alle hvite skal myrdes, så skal du ta enkeltpersoners utsagn som et "varemerke" for en idiologi må du iallefall gjøre det skikkelig. Hvorfor overleverte ikke Hitler selv et håndskrevet dokument om tilintetgjøringen av jøder? Zyklon-BHolocaust tilhengerne hevder at 1 kg Zyklon-B per 100 kubikkmeter (inneholder 30 ganger mer gass enn nødvendig for å drepe mennesker og rotter) drepte menneskene i en stor brakke med stillestående luft på ca. 15 minutter. Det mistenkelige er at Holocaust troende ikke har utført slike eksperimenter i praksis på f.eks. rotter som dør av samme doser som mennesker. De har heller ikke fysiske målinger gjort i like store lokaler, luftfuktighet og temperatur samt fysiske hindere som blokkerer luftstrømmer like mye som tettpakking av mennesker. Det virker som om de ikke ønsker å teste dette fordi de vet at det ikke lar seg gjøre å gasse ihjel mennesker med Zyklon-B på så kort tid under samme omstendigheter. Zyklon-B er fortsatt i produksjon i dag men under navnet Uragan D2. Stoffet inneholder HCN (hydrogen cyanid) som frigjøres gradvis over tid som gass ved åpning av hermetisk lukket beholder som inneholder papirampuller som har absorbert flytende HCN. Side 4 i dette dokumentet viser at rotter dør etter 5 minutter om det brukes 563 mg HCN per kubikkmeter. Side 9 henviser til en studie av det amerikanske forsvar (ATSRD, 2004, s. 27) som viser at 613 mg per kubikkmeter er gjennomsnitlig konsentrasjon for å drepe mennesker innen 10 minutter, så en kan regne med at dersom rotter overlever et forsøk vil mennesker også gjøre det. Normal tid for gassen å spre seg slik at den umiddelbart dreper dersom det er luftsirkulasjon med vifter er trolig ikke stort mer enn 15 minutter, men mange ganger så lang tid uten bruk av vifter noe følgende illustrasjon viser: Data over hentet fra intern korrespondanse med DEGESCH som tidligere produserte Uragan D2 (produseres i dag av Draslovka Kolín) På tross av disse kjente fakta hevder holocaust tilhengerne at gassen nærmest har magiske egenskaper og direkte går til angrep på mennesker med dødelig styrke i et rom som har stillestående luft. Enhver kan teste ved å helle ut litt parfyme i en skål, lukke alle vinduer og slå av evn. ventilasjonsanlegg og så gå 3-4 meter vekk og vente i 15 minutter. Deretter kan en kjenne hvordan lukten har spredd seg ulike steder i rommet. Det er åpenbart at dersom nazistene hadde planer om å gasse ihjel millioner mennesker med Zyklon-B ville de bygget gasskammere med vifte som sirkulerte luften slik at den ble satt i bevegelse. Gasskamrene de brukte samme steder for desinfeksjon av klær var bygget på akkurat den måten med solide dører. Zyklon-B ble da helt inn i et oppvarmet kammer som var del av viftesystemet for maksimal spredning på kortest mulig tid. Illustrasjon: Sitat fra IHR rapport According to eyewitness reports, the victims died very quickly. The witnesses mention time frames of 'instantaneous' to '15 minutes.' To be able to kill the gas chamber prisoners in such a short time, the Germans would have had to use ridiculously large amounts of Zyklon -- I estimate from 40 to 50 kilograms for each gassing. This would have made any work in the gas chamber fundamentally impossible. The special detachment [sonderkommando] people, whom the witnesses say were assigned the task of clearing out [dead bodies] from them [the gas chambers], would have collapsed immediately upon entering the rooms, even if they were wearing gas masks. Fröhlich's statement, which was greeted with applause by many of those in the court room, is entirely in keeping with findings of other specialists. His testimony strengthens and corroborates the investigations and declarations of such specialists as American gas chamber expert Fred Leuchter, Austrian engineer Walter Lüftl, American research chemist William B. Lindsay, German chemist Germar Rudolf, and German engineer Wolfgang Schuster. (Winter 1992-93 Journal, esp. pp. 391-420, 427, 428.) [sitat slutt] Å tro at tyskerne helte Zyklon-B ned fra åpne takluker uten viftesystem for å spre gassen er ikke bare utrolig naivt men ren idioti dersom en vet hvordan et gasskammer skal bygges og det er ingen som betviler at nazistene visste dette fordi de jo hadde bygget slike for avlusing av klær. Det er også bred enighet blant holocaust tilhengere at dette er måten det ble gjort på. Endret 24. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Heinrich Himmlers (han var ikke norsk, nei) var en feig og uberegnelig mann, hva han sa i en tale er irrelevant. Hvorfor overleverte ikke Hitler selv et håndskrevet dokument om tilintetgjøringen av jøder? Hva han sa i sin tale er ikke irrelevant. En av Himmler's hovedoppgave var organiseringen av massedrapene. Han eksperimenterte deriblant med eksplosiver, massekraver der man skyter ofrene i bakhodet, samt eksos fra biler. Dette var for å avlaste Hitler med enkelte arbeidsoppgaver. Du unngikk et spørsmål med diverse mimringer rundt giftstoffer, samt at du ikke svarte på mitt andre spørsmål. Jeg kommer nå til å ta kvel, og i morgen kommer jeg til å terpe på deg mine to spørsmål. Kanskje Ebeneser har guts nok til å svare på Himmler's tale. Ellers håper jeg andre nattevandrere presser svarene ut av deg. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Heinrich Himmlers (han var ikke norsk, nei) var en feig og uberegnelig mann, hva han sa i en tale er irrelevant. Hvorfor overleverte ikke Hitler selv et håndskrevet dokument om tilintetgjøringen av jøder? Hva han sa i sin tale er ikke irrelevant. En av Himmler's hovedoppgave var organiseringen av massedrapene. Han eksperimenterte deriblant med eksplosiver, massekraver der man skyter ofrene i bakhodet, samt eksos fra biler. Dette var for å avlaste Hitler med enkelte arbeidsoppgaver. Du unngikk et spørsmål med diverse mimringer rundt giftstoffer, samt at du ikke svarte på mitt andre spørsmål. Jeg kommer nå til å ta kvel, og i morgen kommer jeg til å terpe på deg mine to spørsmål. Kanskje Ebeneser har guts nok til å svare på Himmler's tale. Ellers håper jeg andre nattevandrere presser svarene ut av deg. Himmlers, ikke Himmler's. ------------------------------- Hva Himmlers arbeidsoppgaver var er iallefall irrelevant, noe "mimringen" min som du så fint kaller det ikke er. Det beviser at gassingen var en umulighet. Her er forresten videoen av Mandela. Once again: seiersherrene skriver historien, hadde andre verdenskrig hatt et annet utfall er jeg sikker på at både Adolf, Benito og Franco hadde hatt en Fredspris den dag i dag. http://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc&feature=related Endret 24. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (Hei. Jeg er også her..!) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva Himmlers arbeidsoppgaver var er iallefall irrelevant, noe "mimringen" min som du så fint kaller det ikke er. Det beviser at gassingen var en umulighet. Vel morn morn, ser at du enda unngår mine spørsmål. Vi har en skriftlig avtale hvorav du skulle svare på mine to spørsmål. Ser for meg ut som om du fornekter eller faktisk ikke kan svare på spørsmålet. Er det fordi du faktisk anerkjenner talen som ekte, og dermed ikke kan motbevise den? Når en annen debutant unngår slike direkte enkle spørsmål, så ser vi andre det og konkluderer for oss selv at slaget på din side er tapt. Himmlers arbeidsoppgaver med med organiseringen av massedrapene kan ikke bli mere interessant for denne utvannede diskusjon. Jeg utfordrer deg igjen til å svare på mine to spørsmål, jeg skal tilogmed poste den på nytt! Siden du er så historie-rik, fakta om han mente det sivile tyskland eller ei. Det burde være en smal sak for deg. Du har jo selvsagt Heinrich Himmlers appel for et SS-offiser møte. Dog så vil nok du uansett si den er falsk, så jeg forventer ingen ting annet en et phu.. Talen i tekst form: I also want to mention a very difficult subject before you here, completely openly. It should be discussed amongst us, and yet, nevertheless, we will never speak about it in public. Just as we did not hesitate on June 30 to carry out our duty, as ordered, and stand comrades who had failed against the wall and shoot them. That was, thank God, a kind of tact natural to us, a foregone conclusion of that tact, that we have never conversed about it amongst ourselves, never spoken about it, everyone shuddered, and everyone was clear that the next time, he would do the same thing again, if it were commanded and necessary. I am talking about the "Jewish evacuation": the extermination of the Jewish people. It is one of those things that is easily said. "The Jewish people is being exterminated," every Party member will tell you, "perfectly clear, it's part of our plans, we're eliminating the Jews, exterminating them, ha!, a small matter." And then along they all come, all the 80 million upright Germans, and each one has his decent Jew. They say: all the others are swine, but here is a first-class Jew. And none of them has seen it, has endured it. Most of you will know what it means when 100 bodies lie together, when there are 500, or when there are 1000. And to have seen this through, and -- with the exception of human weaknesses -- to have remained decent, has made us hard and is a page of glory never mentioned and never to be mentioned. Because we know how difficult things would be, if today in every city during the bomb attacks, the burdens of war and the privations, we still had Jews as secret saboteurs, agitators and instigators. We would probably be at the same stage as 1916-17, if the Jews still resided in the body of the German people. We have taken away the riches that they had, and I have given a strict order, which Obergruppenführer Pohl has carried out, we have delivered these riches completely to the Reich, to the State. We have taken nothing from them for ourselves. A few, who have offended against this, will be [judged] in accordance with an order, that I gave at the beginning: He who takes even one Mark of this is a dead man. A number of SS men have offended against this order. There are not very many, and they will be dead men - WITHOUT MERCY! We have the moral right, we had the duty to our people to do it, to kill this people who wanted to kill us. But we do not have the right to enrich ourselves with even one fur, with one Mark, with one cigarette, with one watch, with anything. That we do not have. Because at the end of this, we don't want, because we exterminated the bacillus, to become sick and die from the same bacillus. I will never see it happen, that even one bit of putrefaction comes in contact with us, or takes root in us. On the contrary, where it might try to take root, we will burn it out together. But altogether we can say: We have carried out this most difficult task for the love of our people. And we have taken on no defect within us, in our soul, or in our character Innteresange merknadder som er vært å legge merke til: I am talking about the "Jewish evacuation": the extermination of the Jewish people. ...perfectly clear, it's part of our plans, we're eliminating the Jews, exterminating them... ...we had the duty to our people to do it, to kill this people who wanted to kill us. ...at the end of this, we don't want, because we exterminated the bacillus, to become sick and die from the same bacillus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå