Keiseren av Grønland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jøss, er det noen her som faktisk tror at jødeutryddelsen var en løgn? Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 mange. Om med her du mener planeten jorden. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ja, ebeneser og hertugen mener det hele er et plott Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ja, ebeneser og hertugen mener det hele er et plott I tillegg er vi forferdelig slitsomme som krever noe så vanskelig som kilder for deres vanvittige påstander. Helt urimelig. Ja, også er vi sionister alle mann, siden vi ikke automatisk innser Sannheten de kommer med. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det skal godt gjøres å finne en skriftlig video. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Egentlig ikke. faktavideoer om massemordene er primært fra skriftlige kilder, og fra disse er det laget videoer Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Okey... ? Jeg vet at dette er personlig ole_marius, men jeg skal ikke bruke det mot deg, jeg var en gang slik som deg jeg også. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg vet at dette er personlig ole_marius, men jeg skal ikke bruke det mot deg, jeg var en gang slik som deg jeg også. LOL! Og dette vil du stenge, ole_marius, det er jo supermorsomt! Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 poster denne igjen. http://www.onethirdoftheholocaust.com/ Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 poster denne igjen. http://www.onethirdoftheholocaust.com/ Å da blir spørsmålet mitt. Hvordan vet jeg at denne siden er en troverdig kilde? Jeg vet om nettsider som "beviser" at aliens virkelig finnes, men det betyr ikke at de er troverdige. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Du kan jo avgjøre for deg selv f.eks, om du stoler såpsas på din egen vurderingsevne da vel og merke. Det er en utstrakt bruk av kilder i denne dokumentaren, blant annet så benytter man seg av Raul Hillbergs The Destruction of the European Jews Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 De fleste "bevisene" til de som benekter jødeutryddelsen er falske, dårlige eller partiske. Ofte alle på en gang. Holocaust er så altfor godt bevist, at det er merkverdig at 15-åringer i 2010 sitter anonymt foran PCn og hevder det bare er løgn. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Google --> 6 millioner jøder/6 million jews --> et par tusten tonn med kilder, deriblant Store Norske leksikon som tidligere forklart, men ignorert Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Google --> holocaust denial --> et par tusen tonn med kilder, men ignorert Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 En homofil nerd som enda sitter i kjelleren hos sin mor Som har plantet sin herlige bakdel på sin homofile stol i sitt homofile rom. Hvem snakker nedsettende om hvem her, MR personangrep? hvor i helvete blir det av dokumentet med de 6millioner jødene? Hvem her snakker nedsettende om andre? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) En homofil nerd som enda sitter i kjelleren hos sin mor Som har plantet sin herlige bakdel på sin homofile stol i sitt homofile rom. Hvem snakker nedsettende om hvem her, MR personangrep? hvor i helvete blir det av dokumentet med de 6millioner jødene? Hvem her snakker nedsettende om andre? Det var da vitterlig din gode venn Ramius som begynte med personangrep, jeg foreslår at du rensker i egne rekker før du angriper motparten. Endret 24. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tallet er ikke poenget, om det er 4, 5 eller 6 er likegyldig. Men poenget er hensikten, og at dette skjedde. Om man har telt opp en million for mye, så ødelegger ikke det hele saken. Det er vanskelig å holde orden på dette. Hva med nedskytingen av jøder på øst-fronten? Dette har mange mange vitner, lokale, ss og til og med vanlige Wermacht soldater. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Herthugen, du spør hvor dokumentet er? De flere hundre/tusenvis av dokumenter som direkte beviser, indikerer og omtaler Holocaust ble lagt frem i bevismateriellet til Nurnberg rettsaken. Og du må lære deg forskjellen på kritikk og personangrep Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Å vise et fremmed ukjent bilde leder ingen vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå