Gå til innhold

Hvilke solbriller er vanlige, for gutter på 15/16 år?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en gutt på 15, jeg har alltid brukt briller, men nå har jeg linser! :D

Så da tenkte jeg å kjøpe noen solbriller. Noen jeg har null peil på :p

Hva er populært? og hva koster det? vil ikke bruke så mye liksom, helst ikke mer en 2oo kr(?).

:)

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett "Hvem briller" før, men aldri "Hvordan briller. For å holde meg til tema så anbefaler jeg deg at du stikker ned til optikeren og ser på "siste mote". :)

Takk, endra tittelen :p

Har sett at noen har slike pilotbriller, er det "inn" i år også? :)

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Synes ikke du bør tenke så mye på hva som er populært eller ikke, bare finne noen du synes passer deg bra og ser bra ut på deg. Innenfor 200kr er det ganske mye å velge i, selv liker jeg mye av de "klassiske" brillene, som pilot briller, terminator briller osv, helst med gult eller blått glass. Dette blir helt opp til hver enkelt så bare prøv deg fram og finn noe du liker. viktigste er egentlig at du føler du ser bra med solbrillene på, noen er veldig mørke og det kan bli veldig slitsomt men igjen er vel dette en smakssak.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da kan du jo kjøpe briller med styrke, også bytte. Det er kanskje litt strevsomt å drasse med seg brillehus og sånn, for jeg tror det fungerer dårlig å ha briller under solbrillene. Men jeg bruker ikke briller, så jeg vet ikke :)

Lenke til kommentar

Da kan du jo kjøpe briller med styrke, også bytte. Det er kanskje litt strevsomt å drasse med seg brillehus og sånn, for jeg tror det fungerer dårlig å ha briller under solbrillene. Men jeg bruker ikke briller, så jeg vet ikke :)

Har allerede kjøpt så fant ut at: briller+solbriller= usant :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...