Xanman Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg er ute etter en stor spillerdatabase hvor man kan se statistikk over spillere i de engelske divisjonene, helst helt ned til League 1. Wikipedia funker for spillere i PLs topplag, men jeg vil gjerne ha muligheten til å sjekke hvordan f. eks. Arsenals utlånte gjør det. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 http://www.skysports.com/football/ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Har alltid brukt SkySports som nyhetskilde, men visste ikke at de hadde såpass oppdaterte spillerstatistikker. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ingen årsak Lette etter det samme selv en gang i tiden. Særlig etter spillerstatistikker fra de andre ligaene enn PL. Og det fant jeg der Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Vet noen hvor jeg kan finne ut hvor mange mål Szczsny har sluppet inn for Brentford i år? De ser ikke ut til å ha den informasjonen på Skysports. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå