Arve Systad Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Har mekka ei heimeside til meg sjøl, og vil ha litt kommentarer på designet, ting eg kan/bør forandre/forbedre osv.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 http://home.tiscali.no/ompatut/. Under innleggende er det diverse ting. :wink: Siden var ikke verst den. I farta kan jeg egentlig ikke se noe galt. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Har ikke noe å utsette på den, arve87. Behagelig å se på, fin logo og gode fargekombinasjoner. Lenke til kommentar
Spira Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 kikket gjennom siden din designet er behagelig navigasjon svært lett og oversiktelig og sidene generellt inneholder behagelige farger. eneste tingen jeg setter meg litt imot er at når man skal se større versjon av bilder, så åpnes et helt nytt vindu... jeg liker oppup-funksjonen der eller at det holdes i frame'n. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 kikket gjennom siden dindesignet er behagelig navigasjon svært lett og oversiktelig og sidene generellt inneholder behagelige farger. eneste tingen jeg setter meg litt imot er at når man skal se større versjon av bilder, så åpnes et helt nytt vindu... jeg liker oppup-funksjonen der eller at det holdes i frame'n. Uenig der. Syntes det var praktiskt jeg. Lenke til kommentar
Spira Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 eneste tingen jeg setter meg litt imot er at når man skal se større versjon av bilder, så åpnes et helt nytt vindu... jeg liker oppup-funksjonen der eller at det holdes i frame'n. Uenig der. Syntes det var praktiskt jeg. der er vi nok forskjellige selv om da jeg spurte om hvordan man fikk til popup-tingen, så gav "vennen min" meg et tre timers foredrag om hvordan popup er et onde og alle som bruker det er djevelen.... han tenkte på hvordan geocities osv. bruker irriterende popup, jeg tenkte bildegalleri.... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 kikket gjennom siden dindesignet er behagelig navigasjon svært lett og oversiktelig og sidene generellt inneholder behagelige farger. synes og den er humoristisk, spessielt dei IRC-loggane KNALL Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 kikket gjennom siden dindesignet er behagelig navigasjon svært lett og oversiktelig og sidene generellt inneholder behagelige farger. eneste tingen jeg setter meg litt imot er at når man skal se større versjon av bilder, så åpnes et helt nytt vindu... jeg liker oppup-funksjonen der eller at det holdes i frame'n. Takker for fin tilbakemelding Veit du (eller andre som leser dette) åssn eg får til en popup som kun inneholder bildet, og ikkje menyer og slikt?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 synes og den er humoristisk, spessielt dei IRC-loggane KNALL De tok litt av... Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Helt fint design. PS: Logoen ruler :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Bruk mindre font i menyene. Det er kult. Men, du må jo skrive noen lengre tekster også da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Haha, jeg fikk seriøst lattis av de IRC-loggene. Og; som soso sa, så kunne skriften på menyen vært litt mindre. Ellers finfin side :-) //sindre Lenke til kommentar
yNx Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 <body bgcolor="#FFFFFF"> ..Bare et tips Det er ikke alle som har hvit som standard bakgrunnsfarge på nettleseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå