Rosoero Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei, har problemer med mitt XFX GF 9800 GTX får det ikke til å starte. Tok det over fra en venn som har brukt det en gang før. Alt jeg fikk var skjermkortet. Ser det er 2stk tilkoblinger for 6pins, men det har jeg ikke på PCen. Når jeg setter det i maskinen så lyser det rødt og viften vil ikke funke på kortet. Er det fordi det ikke får strøm nok?? Må jeg skaffe 6pins tilkobling? Har en 500w Strømfoskyning. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Korrekt observert. Må koble til strøm vettu. Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Korrekt observert. Må koble til strøm vettu. Vet du om det kan kjøpes en slik kabel og koble til de strømkablene som allerede er der? Har nemmelig ikke slike på min strømforkyning Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Du behøver slike. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319547 Om PSUen din ikke har PCIe kontakter (uvanlig å ikke ha for moderne modeller) kontroller at den har nok strøm tilgjenglig på 12V-linja. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Adaptere kan funke i noen tilfeller. Men i noen tilfeller går ikke dette, da må du bite i det sure eplet og anskaffe ny PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå