Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg ser at LOTR har kommet på BluRay. Noen som vet når den extended versjonen kommer ut? Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Så det nettopp selv på vg.no. Rart det ikke har vært mer reklame rundt lanseringen Har sett litt rundt og det virker ikke som extended blir lansert med det første. Jeg smører meg med tålmodighet i hvertfall Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det har ikke kommet noen dato på extended-versjonene enda. Skal jeg tippe, så vil jeg tro tidligst til julesalget. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Skal jeg tippe, så vil jeg tro tidligst til julesalget. Mitt tipp ville være ut i 2011, når første del av The Hobbit kommer. Tidligst. Det ville være ugunstig å slippe de i år, med tanke på å få maksimalt salg ut av begge versjonene. Pluss endel sure miner, tenker jeg. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Folk er ikke helt fornøyd med at de holder igjen extended utgaven, tilbakemeldingene på Amazon er nærmest utelukkende negative: http://www.amazon.com/Lord-Rings-Picture-Theatrical-Editions/product-reviews/B000X9FLKM/ref=cm_cr_dp_all_summary?ie=UTF8&showViewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Mente at jeg spurte en ansatt på Spaceworld om the var extended version og han sa ja, men så har jeg ikke kjøpt den enda så kan ikke gi en ordentlig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg tipper i 2011, rett før hobbit filmen kommer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Luchy: Den er ikke blitt bekreftet enda, så den ansatte løy til deg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Det var jo et sikkelig oppstyr over hvordan fremgangsmåten å få extended edition skulle være. Du måtte kjøpe en vanlige versionen, og benytte et kode du får med den for å bekrefte at du har kjøpt varen, bare da skulle du få love å KJØPE extended edition....regner med på redusert pris, men alikevel. Er vist nok et forsøk å kjempe redusert salg pga pirat kopier. Med pga stort opprør er det mulig de har droppet det hele. Endret 27. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ikke så sjokkerende akkurat. Spaceworld er ganske ubrukelig. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Litt kjedelig dette, men er det noen som har skaffet seg theatrical? Det er jo ikke som om de originale versjonene er dårlige. Lurer på det beste stedet for å få kjøpt de Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 utrolig kjipt at ikke EE kom.....javlig surt å tenke på at extended editions ligger i HD på nettet for nedlasting mens vi som vil ha orginal utgivelser må vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå