Baranladion Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Har en hel del søppel jeg skulle kvitta meg med, er det noen som vet om noen firmaer i østfold som leverer og henter containere? Har prøvd å google litt, men finner ikkeno. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Søk på conteinerutleie østfold, så får du opp endel treff. Bl.a Moss og Halden. Hvor i Østfold bor du? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Prøvde å google litt, men fant ikke no særlig. Bor i Tomter, midt mellom spydeberg og ski Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ring til fyllinga i Askim. De har sikkert peiling. Tror iallefall jeg har sett mange sånne "conteinerbiler" som det står Indre Østfold renovasjon på. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Da jeg bodde i Ski så brukte jeg Wilhelmsen & Sønner, og skjema finner du her. Mener at prisen ikke var så ille heller, men det er jo mulig det er forandret på nå. Jeg er hvertfall meget fornøyd med de. Endret 23. april 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Leste i Smaalenene i går. Kontankt Transportsentralen, de reklamerte for conteinere Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Takk takk, få sjekke litt mer IØR skulle ha ca 2500 for levering og henting av container full av dritt.. Er ikke såå gærlig det, men nok til å sjekke rundt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Bump av gammel tråd - garantert noen som finner denne en gang i fremtiden (slik som jeg gjorde i dag). Indre Østfold Renovasjon (offentlig) tar 541,- for utkjøring, 770,- for henting, 20,- per dag. 1400,- per tonn med restavfall, eller 630,- for tonnet i rent treverk. Bestilte container nå, og den blir levert i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå