Nickless Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe meg hjemmekinoanlegget som vant på TV2 hjelper deg Samsung HT-BD1250. Men det er utsolgt over alt jeg har sjekket (MPX,Komplett,Lefdal m.m). Ser bare ut til at det er alternative anlegg som er igjen. Jeg vurder nå Samsung HT-BD1252, dette er noe dyrere (ca 2000,-). Eneste forskjellen jeg kan se at dette anlegget har 2 stolpehøytalere. Noen som vet om dette er den eneste forskjellen, og burde jeg heller da bare vente til de fleste får Samsung HT-BD1250 tilbake på lager? Takker for alle svar Lenke til kommentar
sola66 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har selv akkurat sett etter 1250, men det ser ut som det er en utgått modell og er det da sannsynlig at det kommer tilbake i butikkene? Virket egentlig litt rart at en gammel modell blir testet og presentert 1-2 år etterpå. Lenke til kommentar
lindholdt Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe meg hjemmekinoanlegget som vant på TV2 hjelper deg Samsung HT-BD1250. Men det er utsolgt over alt jeg har sjekket (MPX,Komplett,Lefdal m.m). Ser bare ut til at det er alternative anlegg som er igjen. Jeg vurder nå Samsung HT-BD1252, dette er noe dyrere (ca 2000,-). Eneste forskjellen jeg kan se at dette anlegget har 2 stolpehøytalere. Noen som vet om dette er den eneste forskjellen, og burde jeg heller da bare vente til de fleste får Samsung HT-BD1250 tilbake på lager? Takker for alle svar Hei på deg Ny bruker jeg...men jeg klarte å finne tilbake hertil Jeg bestilte netoppi dag (14/4 - 2010) Samsung HT-BD1250R. Jeg klarte å finne den hos http://www.scandinavianphoto.no/product/item.aspx?itemID=9331754 Jeg ringte de og spurte etter anlegget og han undersøkte litt og det viste seg at det var mulig å få ta i et par stykker. Så kanskje du har en sjanse hvis du ringer og hør på det. Jeg spurte hvormange som var tilbake og han sa at de har tatt hjem de som var igjen som var noen stykker. Jeg gleder meg til å få det hjem da jeg ikke har så stor plass, men må selge mine M1 høytalere fra Electrokompaniet. Har du evt noen forslag hvor jeg best kan det? Med vennlig hilsen Lindholdt Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg gleder meg til å få det hjem da jeg ikke har så stor plass, men må selge mine M1 høytalere fra Electrokompaniet. Har du evt noen forslag hvor jeg best kan det? Med vennlig hilsen Lindholdt [/size] AVtorget på AVforum.no. Spesielt siden det er electrokompaniet, så er det mere kjennere der enn på torget på disse sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå