Mikkel™ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg bestilte meg ett kamera fra Japanfoto i starten av uka her. Det står at det er på lager men varen står fremdeles på "under behandling". Er det normalt at de er så trege med å pakke og sende ordrene til kundene sine? - Mikkel Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Nei, vanligvis går det fort og greit med JP. Foreslår at du kontakter kundeservice og spør om status på din ordre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Tror jeg skal gjøre det på mandag Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Har opplevd et par ganger at varen står som "under behandling" mens det faktisk er på vei til meg,men det har hent at jeg har ventet et par dager i det siste. Endret 10. april 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Ja Jeg skal ta kontakt med de. Kan jo være det dumper en hentelapp i postkassa på lønningsdagen ! Lenke til kommentar
Hggern Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ja Jeg skal ta kontakt med de. Kan jo være det dumper en hentelapp i postkassa på lønningsdagen ! Sendt deg PM. Mvh Espen H. Japan Photo Nettbutikken Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Tusen takk Tråden kan stenges. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg skal ha en sak fra japanfoto senest tirsdag, funker det med web-bestilling da? Jeg bor rett utenfor oslo, så pakken kommer hit samme dag som den er på postens lager i oslo, men hvor lang tid bruker de på å få pakken ut til posten? Regner med at jeg egentlig er litt for seint ute men... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Vel i mitt tilfelle var det litt feilinfo om leveringstid. Så jeg regner med det går kjappere for deg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Raskere går det jo sikkert, men som sagt, jeg må ha det senest tirsdag... Alternativt kan jeg jo stikke i Japanfoto butikken borti her, men det er sikkert en del dyrere der. Lenke til kommentar
Hggern Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Raskere går det jo sikkert, men som sagt, jeg må ha det senest tirsdag... Alternativt kan jeg jo stikke i Japanfoto butikken borti her, men det er sikkert en del dyrere der. Normalt sett skal dette gå bra, men send en e-post til [email protected] med hva du skal ha og hvilken leveringstid vi må overholde. Vi kan også sjekke lagerstatus og pris i din nærmeste Japan Photo-butikk. Mvh Espen H Japan Photo Nettbutikken Endret 23. april 2010 av Hggern Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da har du mail, så får vi se hva det blir til Bestillte først hos Amentio, men "bekreftet leveringsdato" ble flyttet en dag frem for hver dag som gikk, så den avbestillte jeg, nå sitter jeg plutselig med veldig liten tid før jeg drar på tur... Lenke til kommentar
Skal kjøpe Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Bestilte sent på mandag hos JP, fikk varen på litt over 3 kg sent på torsdag. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da har jeg fått bekreftelse om at jeg har det innen tirsdag, kjempebra service av JP. Jeg vet ihvertfall hvor jeg skal kjøpe foto-utstyr fremover Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Det er sikkert og vist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå