Gå til innhold

Er mirakuløs helbredelse mulig ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så alle de Jesus Kristus og de kristne har helbredet fysisk og psykisk helt frem til i dag, lyver. Dette er altså en gigantisk konspirasjon som går over tyve århundrer for å lure deg, McHalvorsen ? Er du sikker på at det stemmer ? :dontgetit:

Poenget er at når dem undersøkes i dybden eller det gjøres under kontrollerte former så finner man svært betydelige problemområder eller direkte juks. Se dokumentaren A Question of

Miracles Faith Healing (del 1, del 2) for eksempel på hvordan helbredelsespredikanter som Benny Hinn lyver og kynisk misbruker folks tillit i sin griskhet etter penger. Du som er opptatt av falske kristne burde reagere på dette.

Lenke til kommentar
Så alle de Jesus Kristus og de kristne har helbredet fysisk og psykisk helt frem til i dag, lyver. Dette er altså en gigantisk konspirasjon som går over tyve århundrer for å lure deg, McHalvorsen ? Er du sikker på at det stemmer ? :dontgetit:

Ingenting av det har blitt bevist eller anerkjent i vitenskapelige kretser. Hvorfor jobber ikke disse menneskene på sykehus istedefor å arrangere seminarer der man må betale for å bli helbredet... Hvem er det egentlig som blir lurt IHS?

Lenke til kommentar

Ja det er mulig...

Selv bruker jeg ikke bare bønn for å helbrede, jeg bruker det også til andre morsome ting.

Her om dagen ba jeg om å få god karakter på en eksamen. Hva skjedde? Jo jeg fikk en A.

Ba også om at Ålesund og Rosenborg skulle vinne i dag slik at kupongen gikk inn. Gjett hva som skjedde? 700kroner i pluss.

"Mirakler" er en fin ting..

Nei, dere kan ikke overbevise disse menneskene om at mirakler bare er mangel på forståelse mellom årsak og korrelasjon.

Lenke til kommentar

Ja det er mulig...

Selv bruker jeg ikke bare bønn for å helbrede, jeg bruker det også til andre morsome ting.

Her om dagen ba jeg om å få god karakter på en eksamen. Hva skjedde? Jo jeg fikk en A.

Ba også om at Ålesund og Rosenborg skulle vinne i dag slik at kupongen gikk inn. Gjett hva som skjedde? 700kroner i pluss.

"Mirakler" er en fin ting..

Nei, dere kan ikke overbevise disse menneskene om at mirakler bare er mangel på forståelse mellom årsak og korrelasjon.

Det virket ikke for meg da jeg var kristen... Dessuten så missbruker du det (tror jeg), da bønn ikke skal brukes, eller misbrukes, til matrielle goder... :p

Men mener du det virker så be for at jeg skal få en premie i lotto. Trenger ikke å være syv riktige engang, bare en premie som "bevis" for at bønnene dine virker. (Joda, jeg HAR faktisk en lotto kopong, kjøpte den for tre uker siden og den varer i 7 lørdager til... :) )

Så lover jeg på min ære og komme tilbake med resultatet, samme hva det ble! :)

PS: Vinner jeg så er det et mirakel, for jeg har aldri flaks i noen spill og har til dags dato ikke vunnet i lotteri i et loppemarked engang.. For meg er det hardt arbeid som skaffer inntekt, ikke spill og flaks... Så hvis jeg vinner er det nok et mirakel i seg selv... :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Du må heller ikke anta at folk forstår innleggene dine.

Når du sier at mirakler er humbug i din konkluderende avslutning så er det fort gjort at noen faktisk tror at du seriøst mener at du kan be deg frem til gode karakterer og korrekte tipperesultater.

Lenke til kommentar

Du må heller ikke anta at folk forstår innleggene dine.

Når du sier at mirakler er humbug i din konkluderende avslutning så er det fort gjort at noen faktisk tror at du seriøst mener at du kan be deg frem til gode karakterer og korrekte tipperesultater.

Ja kan du ikke det da?

Jeg trodde det jeg siden så mange er HELT sikre på at det har skjedd, så hvorfor ikke gjøre et forsøk på å bevise det? Eller virker det ikke hvis det skal bevises? Eller kanskje gud ikke vil testes?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...