Spenzer Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei Har laget en applikasjon, hvor startup formen (frmWizard) sjekker om det er en fil som heter config.ini i samme mappe som applikasjonen, om den finner config.ini filen vil den gå videre til neste form (frmMain), om ikke vil den føre deg igjennom en "step by step wizard" Men det som er problemet er at jeg ikke får skjult frmWizard om config.ini eksisterer fra før :/ Nederst i tråden ser dere et screenshot av formen som skal skjules. Under ser dere koden min: Private Sub frmWizard_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load If IO.File.Exists(Application.StartupPath + "/config.ini") Then Me.Hide() : Application.DoEvents() frmMain.Show() : Application.DoEvents() End If End Sub frmMain åpner seg og det fungerer fint, men frmWizard er også åpen... Har også prøvd følgende kode i "frmMain_Load" for og få lukket frmWizard, men det fungerer ikke: frmWizard.Hide() : Application.DoEvents() frmWizard.Visible = False : Application.DoEvents() Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Kjørte koden i "frmWizard_Activated" fungerte mye bedre, men dukker stadig opp nye problemer så nå skal det bli kveldskos med meg og Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå