Gå til innhold

MPX Dårlig Mail respons !!

Anbefalte innlegg

Hei.

Har i ca en uke nå prøvd å nå mpx på mail,til ingen nytte.

Er det noen som vet om dette er rett mail adr [email protected] ?

De har også et eget "kontaktskjema" ingen respons der heller. :grumpy:

Dette er første gang jeg skulle prøve å handle på mpx,på grunn av mye god omtale rundt om kring.

Jeg har tidligere handlet mesteparten på Komplett,men da jeg tok en pris samenligning på de komponentene jeg skal ha kom mpx ut som suveren vinner Ca 2500 rimligere enn komplett. (komponentene har samlet verdi på rundt 20000)

Men men viss de ikke vil svare meg på mail,så får jeg vel heller spørre komplett om jeg kan få det der til samme pris. :smile:

Jeg vet ihvertfall at komplett er SERIØSE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hatt problemer med MPX, sjekket en harddisk som var forsinket inn på lager.

tok en telefon og vips så var den byttet ut med enn annen og sendt uten ekstra kostnad.

Fikk faktura i posten.

KJEMPE FORNØYD :-)

Prøv å ring i morgen

Lenke til kommentar

Tviler vel egentlig ikke på at de er seriøse.

Men når de enda ikke har klart å svare ei uka etter de fikk den første mailen,da er det no gæli. :roll:

Men får gi de en mnd til,vet jo aldri kan hende de klarer å svare til da :D

Jeg er litt spydig nå,men syns bare det er såååå inmari iriterende å måtte vente på et ganske enkelt svar.

Lenke til kommentar

Lurer på når de får inn MSI 875P NEO-FIS2R Hovedkort S478/800mhz og Matrox Millenium P750 64MB Dual Head.

Lurer også på om de vet noe konkret om det msi hovedkortet.

Det har fått endel blanda kritikk,der det har fått positiv omtale har det blitt skrytt opp i skyene, det negative hadde visst med den første biosen å gjøre.

De har nå sluppet v.1.4 tror ting skal funke bedre nå,men jeg er litt i tvil det er tross alt et hovedkort til 1800 kr. :smile:

Lenke til kommentar

Tekniske spørsmål om hvor godt ting fungerer o.l. kan du ikke forvente å få svar på hos en nettbutikk. Det har man tester til og sånt.

Personlig har jeg bare gode erfaringer med MPX. Både med hensyn til svartid på mail, og service ellers. Jeg fikk engang en feil vare, ga beskjed om dette, og samme dag var varen jeg egentlig hadde bestilt på vei i posten - og jeg fikk beholde den andre selv! :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...