Thatssomebaadnews Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Heisann! Har lungebetennelse, så tror jeg må dra frem Ps3'en og kjøpe meg noe tidsfordriv! Er ute etter et spill med stor underholdnings-faktor. Enkelt og greit. Vil ha et litt fritt spill, hvor man kan gjøre nesten hva man vil. Enten noe àla GTA, eller Oblivion. ELLER spill med BRA story! Er ikke typen som liker MW2 o.l.. Syntes ikke det er så underholdnende å skyte folk bare for og gjøre det liksom Stiller altså ikke store krava, bare noe som kan underholde meg LENGE og GODT Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Anbefaler Just Cause 2, det har mye større underholdningsverdi i lekingen enn i f.eks GTA. Du får heftig grafikk, gigantisk lekeplass og mange kjøretøy å velge mellom. Jeg finner blandt annet mye moro i å feste biler til helikopter eller lastebiler og kjøre av gårde med bilen hengendes etter. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Prøvde demoen og ble ikke heelt overbevist.. Fin grfikk, men kjørefysikken virka ikke helt bra.. Og ble litt fort lei, men regner med det er bedre i fullversjonen? ;p Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Kjørefysikken er bedre enn de fleste andre spill som ikke dedikerer seg på kjøring. Jeg vet ikke hvor begrenset demoen er, men det er rart om det skuffer deg. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Sant nok.. Flere spilltips anyone? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Fallout 3 Endret 10. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Ble Operation Flashpoint: Dragon rising Fornøyd sålangt! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Battlefield Bad Company 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå