Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Svindlet ved kjøp av billetter på finn!

justinvernon

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har blitt svindlet på finn ved at jeg betalte 1000kr for 2stk billetter til en bosatt i sverige, for at han skulle sende meg 2stk billetter. Jeg vet dette høres dumt ut, og det var det forsåvidt også.

Det jeg egentlig lurer på er om det er noen måte jeg kan gå fram på for å få tilbake pengene / anmelde han eller liknende. Har et navn og en adresse som han oppga, og alt av kontoinformasjon til hans bankkonto.

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstod ikkje heilt korleis du vart svindla men uansett kan du jo anmelde saken. Då får du mest sansynleg sitte og håpe i eit år før du får vite at saken er henlagt.... 1000 kr. var ikkje alverdens, folk har tapt myyye mer penger enn dette på svindel......

Lenke til kommentar

Jeg var såpass dum at etter å ha fått et navn, en adresse og iban/swift/ osv, og sjekket at denne personen "eksisterte" på eniro.se, overførte jeg et pengebeløp til hans konto. Han skulle så etter dette sende meg billettene. Men det skjer ikke. Det som kommer frem nå er at han har svindlet minst 2 til, og har prøvd seg på mange flere.

Det ser derfor ut til at vi kommer til å politiannmelde saken. Men jeg vet ikke hvor store sjangser vi har :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...