j8rn Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei! Har nylig tatt i bruk en HTC Legend m Android 2.1. Har dataplan og wifi, men liker uansett å vite hva som skjer på telefonen. Har satt opp Fb, Twitter, Gmail og en Exchange-konto. Alt funker. Mest pga batteritid (som virker ok til tross for alle som mener motsatt). Synkronisering av Exchange er satt på manuell. Når jeg sov i natt opplevde jeg at det var en feilmelding om at den ikke hadde klart å synce Exchange-konto. Dette skulle ha skjedd kl 0303. Jeg la meg ca 2 timer tidligere. Jeg sjekket og fikk bekreftet at synkronisering fortsatt stod på manuell. Programmet som sjekker 3G-bruk fortalte at 0,42 mb var lastet ned i løpet av natta. Trodde manuelt betød: "Sjekk når jeg vil". Er ikke så knyttet til mobilen at jeg bruker den i søvne. Tror jeg. Noen som kan si noe fornuftig om dette? Jørn Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det følger med en widget fra HTC der du kan skru av og på mobilt nettverk. Enkleste måten å ha full kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå