MobilNerd Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei da er min nye Galaxy Spica kommet og oppdatert til versjon 2.1. Men jeg har ett spørsmål som jeg synes å ha sett svar på før, men finner det ikke igjen. Finnes det en plass å slå av alt slik at det ikke er noen programmer og lignende som går på nettet når jeg ikke vil at de skal gjøre det? Håper på svar, er litt redd at regninga plutselig skal hoppe til værs Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 disable data connection under mobile network settings Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) EDIT slettet Endret 10. mai 2010 av Xpi Lenke til kommentar
Furious-D Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei da er min nye Galaxy Spica kommet og oppdatert til versjon 2.1. Men jeg har ett spørsmål som jeg synes å ha sett svar på før, men finner det ikke igjen. Finnes det en plass å slå av alt slik at det ikke er noen programmer og lignende som går på nettet når jeg ikke vil at de skal gjøre det? Håper på svar, er litt redd at regninga plutselig skal hoppe til værs Hadde samme bekymring som deg, helt til eg fant denne supre appen: APNdroid Slår av 3G/EDGE/GPRS. Finnes i market. Anbefales. Mer info her: APNdroid Lenke til kommentar
WinPhone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 disable data connection under mobile network settings kan du forklare det, step by step. finner ikke det alternaivet. på forhånd takk. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis du ikke har dataplan ,men bruker 3g innemellom så er APNdroid sammen med 3g watchdog et godt alternativ.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå