Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg lurer på om et miditower som vanlighvis står oppreist kan ligge ? Sålenge den ikke ligger med cpuen å HK i toppen da og at HK ligger langs bordet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ingen problem å legge et kabinett ned på siden. Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Ingen problem å legge et kabinett ned på siden. Mens den kjører altså. Det er trygt ? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hva skulle det bli problemer av om du legger det rett vei? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Vel det er det jeg ikke vet derfor spørr jeg istede for å utsette maskinvare for feil. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Det er faktisk bedre at det ligger på siden med cpu kjøler opp. Spesielt hvis du har en tung cpu kjøler, som sliter i hk, og kanskje ikke får skikkelig kontakt med cpu. Men jeg så bilde i din forrige tråd, at du har orginal kjøler, og den er lett, og skal normalt ikke lage noe problem. ( Svarte også i din forige tråd, ikke sikkert det hjelper da ) Endret 10. april 2010 av ask99 Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Nei tror jeg har funnet problemet men er ikke 100% sikker enda. Fungerte bra etter formatering for jeg tenkte på at det var noe med eldre drivere som kunne kaaanskje ha noe å si selv om jeg slettet de med driver pro eller hva programmet hette. Men uansett etter format så fungerte det kjempe bra. Gikk ikke like glatt på noen spill men det er forde de ikke var innstalert på nytt med lå på en annen HDD som jeg ikke hadde rørt så direct x å div andre programmer var sikkert ikke innstalert til nyeste versjon. Men jeg kjørte windows update å etter restart da så begynte skjermen å få striper igjen som på den ene videoen jeg posta på forrige post der jeg kjørte winamp. Hoppa ut i går også så er ikke helt fornøyd enda. Men hvis det er windows updates som lager dette så får jeg formatere EN gang tiiiil da men liker å ha windows oppdatert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå