Lange Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det fungerer til det meste. Men fordi man må bruke et tredje partis program (globetrotter connect) i tillegg til å bruke en usb, vet ikke windows 7 at den er connecta til internett. Og da bestemmer den seg for å ikke teste om jeg har noen signaler, men istedenfor bare nekte meg tilgang til msn og alt annet windows programmer som krever internett. Det inkluderer jo selvfølgelig internett explorer. Noen tips? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hadde det problemet selv. Har du netcom? ELler, rettere sagt en ZTE mf363 minnepenn? Isåfall, sett inn minnepenn, installer program og start denne filen. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg har telenor, icon 505 usb penn. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Har du sett her: http://mbprog.org/option-icon505.html og evt prøvd firmware oppgraderingen? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Globetrotter Connect 3.1.0.1086 for windows 7 64bit bruker jeg. Det er den korrekte. Firmware funker ikke med windows 7 står det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå