Gå til innhold

Splinter Cell Conviction: Småsnakk og Diskusjon

Anbefalte innlegg

hvem er han på pianoet?

møter man han i spillet?

Kødder du? Sam Fisher?

Denne gangen vil jeg svare med en sang :yes:

Hvem er denne karen med skjegg som er så grå, han ligner litt på Sam Fisher i grunn...:xmas: Trodde nesten at det var Jon Blund,

Du møter han i Conviction nå... (Igjen?? :ohmy::p)

Hvor han spiller piano for store og små..

(Melodi: Jon blund av Wolfgang Richter)

Vil gjerne dedikere denne til Ubisoft :new_woot:

Sånn ellers... så var videoen kul da, selv om den ikke virka særlig in-game?

Endret av JLord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

ja det kan jo hende.

det er en fantazillion ting jeg elsker med dette spillet, og 3 ting jeg missliker.

det er ingen succes rating slik som i splinter cell chaos theory og double agent. ragdoll effektene er ikke like bra som i nevnte spill. ganske kjipt siden de er noen år eldre. grafikken kunne ha vært mye bedre.

edit: jeg ser at dette spillet har samme grafikkmotor som gears of war. det er cover system i begge. er det en sammenheng der? måtte de ha den grafikkmotoren for å få til et cover system? ja, jeg vet det er et dumt spørsmål.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar

edit: jeg ser at dette spillet har samme grafikkmotor som gears of war. det er cover system i begge. er det en sammenheng der? måtte de ha den grafikkmotoren for å få til et cover system? ja, jeg vet det er et dumt spørsmål.

Grafikk motoren til Conviction er LEAD (Heavily modified Unreal 2.5,

Og grafikk motoren til Gears of war er Unreal Engine 3 så ja, det er ikke rart at det en sammenligning.

Links:

Splinter Cell Conviction

Gears of War

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noe jeg syns er kjedelig med dette spillet er at det er mindre taktisk og mindre "Stealth" enn i tidligere Splinter Cell spill.

I f.eks Chaos Theory så har du mer taktiske "Takedowns" enn i Conviction.

I forhold til de andre Splinter Cell spillene syns jeg dette var dårlig, og alt for kort.

Lenke til kommentar

Jeg syns Sam Fischer ser alt for ung ut. Han har en stemme som en 60-åring, en fysikk som en 30-åring, og et ansikt som en 40-åring.

Det med alder på Sam Fisher er litt artig, ettersom Sam Fisher er født forskjellige årstall fra utgave til utgave av Splinter Cell.

I manualene mine til Xbox 360 feks. Så ser man at årstallet øker fra Chaos Theory 40-tallet, til 50-tallet i Double Agent (Har korrekt år hjemme i Oslo). Angivelig for å holde alderen hans nede.

Ifølge Wikipedia er 1957 det mest brukte årstallet (12.jan), altså 53år anno 2010.

Ville kanskje ikke vært så sannsynelig at han som 60åring fortsatt var en svært akrobatisk hemmelig agent.

Synes 53 passer ganske greit med Conviction.

Endret av JLord
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...