Gå til innhold

Splinter Cell Conviction: Småsnakk og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Få tak i Infiltrasjon mode (ikke jeger) den er veldig veldig utfordrene på flere levler i Bestridelige operasjoner.

 

Vaktene kan rope mange flere lyder enn det man pleier å høre men det er av en eller annen grunn ganske sjeldent.. Må være en bugg?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Noen som kan svare meg på om det er kjempeviktig å ha spilt de forrige spillene i serien? Jeg ahr kun spilt det første når det en gang kom ut, men etter å ha snublet over Limited Collector's Edition med figur og hele pakka på Platekompaniet ble det ett kjøp.

 

Jeg er bare litt spent på hvor mye jeg vil skjønne når min kjennskap til serien er lik null.

Lenke til kommentar

En ting jeg stusset over var at i et oppdrag så begynte en vakt å rope at Lambert er død.

De hadde jo ikke peiling på at jeg var der. :hmm:

 

Takk for spoiler da.

 

Spoiler? haha...Lambert døde i Double Agent ;D

 

Døde han viss man skaut Jamie Washington også? Det var da et valgsoppdrag der man gjorde enten det ene eller det andre :hmm:

Endret av ALien_93
Lenke til kommentar

En ting jeg stusset over var at i et oppdrag så begynte en vakt å rope at Lambert er død.

De hadde jo ikke peiling på at jeg var der. :hmm:

 

Takk for spoiler da.

 

Spoiler? haha...Lambert døde i Double Agent ;D

 

Døde han viss man skaut Jamie Washington også? Det var da et valgsoppdrag der man gjorde enten det ene eller det andre :hmm:

Nei, etter hva jeg kan huske gikk bare "tillits baren" for JBA ned til null, og man ble svært upopulær hos dem.

Lenke til kommentar

Ser ut som det var et feiltrinn å bestille PC-versjonen online...Per dags dato ser det ikke ut som om noen har det inne i Norge eller Sverige (og jeg har bestilt fra cdon, som etter bytte av lager bruker 3 dager hit), enda det kun er to dager til release. Hjelper jo ikke å forhåndsbestille når butikkene ikke får inn før releasedatoen...Frykter å ikke ha det før etter helga, og det er igrunn uholdbart, når jeg har gleda meg så lenge :p

Edit: 1 dag til release, og fortsatt ikke sendt...Virker som det alltid er sånn med Ubisoft-titler og cdon, som regel blir de sendt ETTER releasedagen, mens andre ting blir sendt mange dager i forveien...Hmm

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

har spilt gjennom det nå. det er utrolig bra. over forsventningene mine. mindre sniking enn før, men det kommer jo ann på hvordan man vil spille det. utrolig gøy å tjene opp merker for så å gå helt ape shit på fiendene.

 

og historien var rå. ble ofte satt litt ut av det som skjedde.

 

ubisoft har fortjent hver krone for dette spillet. bra at de byttet fra det førstekonseptet de viste fram, det så bare ut som assassins creed. assassins creed er bra, men vil ikke ha splinter cell slik.

IKKE LES OM DU IKKE HAR KLART SPILLET!

 

 

er du sikker?

 

håper at det kommer en oppfølger. leste et sted at noen spekulerte i om man skulle spille som han amerikaneren man spiller som i CO-OP i neste spill. men siden sam overlever så håper jeg han kommer tilbake. en prequel hadde vært tøft.

 

hva var det sam og vennen hans snakket om under rulleteksten? fikk med meg noe om en elefant.

 

 

 

hvem er han på pianoet?

møter man han i spillet?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...