Jajakanskjedet Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 hei Har spillt COD med neon venner en stund nå. Vi har alltid slitt med å invitere hverandre til party, men så opnet jeg noen porter, og da virket det, (en stund). Plutselig, så får aldrig jeg joinet hans party, og han får ikke joinet mitt. Kommer alltid server connection timed out elns. På routers nat, er det ikke "open" men har klart dette før selv om den ikke var open. Jeg var på tur i påska til systrene mine, og prøvde på nettet dems, og da gikk det uten problem. Så det må vere noe problem med nettet elns :S Hvet noen hvordan jeg kan fikse dette problemet? Takker for svar! Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mulig brannmuren blokkerer nettet, prøv å fjerne brannmuren så tenker jeg meg at det fungerer! Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Brannmuren på både pcen og nettet er avslått :S Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 tipper din nat er strict. legg til xbox live som game på ditt ruter modem så får du nok orden på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå