Gå til innhold

Siemens M55 med OYO

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva man kommer til å kreve for M55 med OYO regning?? vis dere jobber eller kjenner noen i en mobil sjappe fra telenor eller noe sånt.... eller kansje noen er så smarte at de har sett et mønster og kan regne ut ca. hva prisen blir...

"testa" den på my-siemens.com, den virker heftig :p (Til ungdomstelefon å være da, enig i at t610 er bra den og, så dere trenger ikke kommentere det og si at jeg heller burde kjøpe den)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva man kommer til å kreve for M55 med OYO regning?? vis dere jobber eller kjenner noen i en mobil sjappe fra telenor eller noe sånt.... eller kansje noen er så smarte at de har sett et mønster og kan regne ut ca. hva prisen blir...

"testa" den på my-siemens.com, den virker heftig :p (Til ungdomstelefon å være da, enig i at t610 er bra den og, så dere trenger ikke kommentere det og si at jeg heller burde kjøpe den)

Klarer du deg uten BT, så er det en grei mobil det. Vet ikke pris.

Lenke til kommentar
kabel... Det har den vel mulighet for?

Jada, kabel (USB eller seriell) funker fint på M55 :smile:

M55 støtter forresten WAV også. Da antar jeg man kan ta opp lyd og bruke som ringetoner slik man kan på C55 :) (S55/SL55 har ikke wav-støtte...)

Lenke til kommentar

Temmelig like, men ikke helt :)

M55 har i tillegg:

DJ Cubasis

Mer minne (1,9MB)

'Kulere' menyikoner (rettet mot ungdom)

Flash-lys på sidene (kan tilegnes diverse funksjoner..)

Redigert: M55 er nå tilgjengelig på telebutikken.no (ikke på lager enda tror jeg) for 2001,- uten binding og 513,- med NetCom Talk (12 mnd) :D

Lenke til kommentar

Telebutikken er vel sjelden den billigste, mpx, komplett og pc-utstyr presser nok prisen langt nok ned til at du kan kjøpe mange kjærligheter på pinne.

( S55 koster nå ?200 (1600,-) uten binding i Tyskland, halv pris i forhold til i desember... :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...