Gå til innhold

Bifftråden - Diskuter ALT om biff (Les førstepost)

Liker du biff?  

192 stemmer

1. 1. Liker du biff?

• Ja det er favorittretten min
      189
    • Nei
      1
    • Har ikke smakt
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiser gjerne in vitrio kobe-biff til femten kroner kiloen om jeg får muligheten. Foreløpig er det langt fram i tid. Men en form for kjøttdeig skal visstnok ikke være urealistisk langt fram i tid, spennende å se om de klarer å få smaken rett.

Er det et must at kjøttet har sittet på en okse for at man kan akseptere det som biff? Teller in vitrio-dyrket mat som kjøtt, eller kan det spises av vegetarianere?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vet det, men nå snakket jeg om at dyra skulle vokse opp i en kuvøse

Spiser gjerne in vitrio kobe-biff til femten kroner kiloen om jeg får muligheten. Foreløpig er det langt fram i tid. Men en form for kjøttdeig skal visstnok ikke være urealistisk langt fram i tid, spennende å se om de klarer å få smaken rett.

Er det et must at kjøttet har sittet på en okse for at man kan akseptere det som biff? Teller in vitrio-dyrket mat som kjøtt, eller kan det spises av vegetarianere?

Høres vilt spennende ut med den kjøttdeigen da. Det kommer jo til å danke ut den gamle kjøttdeigen.

Lenke til kommentar

Ja, foretrukket er jo en annen ting. Jeg hadde nok spist det hvis det smakte godt, men man foretrekker jo som regel naturlige ting

Hvis du har et normalt norsk kosthold, så er det meste du putter i deg genmodifisert.

Hvordan er det med Norske matvarer da, som er dyrket i Norge?

Jeg trodde ikke det var lov å genmodifisere her :hmm:

Lenke til kommentar

Tenker du da på melkekyrne som er manipulert til å produsere mer melk?

Det er vel i all sin hovedsak i USA dette er tilfellet.

Hvis du har et normalt norsk kosthold, så er det meste du putter i deg genmodifisert.

Har du kilder på dette, da? Uten at vi skal la dette bli en debatt om GMO. Jeg har nemlig lest det tvert motsatte.

Lenke til kommentar

GMO i matproduksjon er inntil videre forbudt i Norge, og så vidt jeg vet gjelder dette hele EØS-området, med enkelte unntak. Så at det meste vi putter i oss er genmodifisert stemmer ikke, med mindre man definerer avl som genmodifisering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...