Gå til innhold

Bifftråden - Diskuter ALT om biff (Les førstepost)

Liker du biff?  

192 stemmer

1. 1. Liker du biff?

• Ja det er favorittretten min
      189
    • Nei
      1
    • Har ikke smakt
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit for meg, men jeg kommer foreløpig ikke til å endre pollen. Hva mener du kan være bedre enn en skikkelig biff?

Edit: Den var til Kongkake, så ikke at Fiskebollebiff posta imellom

Endret av Thesilentkiller
Lenke til kommentar

En del indisk, meksikansk, en rekke fiskeretter, pinnekjøtt og mer mener jeg er bedre enn en skikkelig biff. Altså, en skikkelig biff er himmelsk det altså, men i mine øyne er det ikke det beste på jord. Skal innrømme at jeg ikke har smakt kobe- og agnusbiff og det der, men har smakt en del biffer i mitt liv inkludert elgbiff og hvalbiff. Hvalbiff er muligens noe av det aller beste som har vært i kjeften min, men er ikke helt sikker på om det er det beste jeg har smakt. Begynner å bli en stund siden nå. :(

Lenke til kommentar

Hmm, noe som er bedre enn biff?

Spiste en sinnsykt god breiflabbiff en gang, men det var vel biff det også.

Sånn tenker aldri jeg. Jeg tenker Er det noe som er godt nok til å havne på andreplass(etter biff selvfølgelig) på favorittrettlista mi, eller tar biff hele pallen.

Lenke til kommentar

Du burde absolutt prøve kobebiff

Edit: Den var også til deg, Kongkake

Har lyst til det ja, er bare veldig dyrt for min del. Kanskje jeg får et nytt syn på biff da?

Men jeg er ikke noe fan av medium stekt biff, liker den best gjennomstekt. Men da blir den jo visstnok "ødelagt"? Kanskje derfor biff ikke er min livrett, fordi jeg liker den "ødelagt"? :p

Lenke til kommentar

Du burde absolutt prøve kobebiff

Edit: Den var også til deg, Kongkake

Har lyst til det ja, er bare veldig dyrt for min del. Kanskje jeg får et nytt syn på biff da?

Men jeg er ikke noe fan av medium stekt biff, liker den best gjennomstekt. Men da blir den jo visstnok "ødelagt"? Kanskje derfor biff ikke er min livrett, fordi jeg liker den "ødelagt"? :p

Spiser heller en kokt skosåle enn gjennomstekt biff ...

Lenke til kommentar

Derfor blir flesteparten genetisk manipulert sterkere. Dette er nok til å holde meg unna, men det er kanskje ikke alle som tenker noe særlig over dette med GM-mat.

Du holder deg kanskje også unna, mais og bananer i samme slengen? Og omtrent alt av grønnsaker vi har tilgjengelig på det norske markedet? De fleste som innbiller seg at GM-mat er skummelt, aner rett og slett ikke hvor mye GM-mat de faktisk dytter i seg i løpet av en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...