Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Diskuter denne i forumet http://www.hardware.no/nyheter/juni03/nye_...kkort_tyan.html Eh, lading Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 ehhhh.... litt feil link til forum tråden i artikklen kanskje? Edit: mente i artikklen Edit: jeg mener linken til forum tråden Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 ehhhh.... litt feil link kanskje? Hva er galt med linken? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 "]ehhhh.... litt feil link kanskje? Hva er galt med linken? mente ikke linken som han kom med, men linken i artikklen Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 "]ehhhh.... litt feil link kanskje? Hva er galt med linken? mente ikke linken som han kom med, men linken i artikklen Ja du mener www.tyan.com ? Det er ikke noe galt med den. Eller er jeg blind? :-? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 "] "]ehhhh.... litt feil link kanskje? Hva er galt med linken? mente ikke linken som han kom med, men linken i artikklen Ja du mener www.tyan.com ? Det er ikke noe galt med den. Eller er jeg blind? :-? jeg mener linken til forum trådeni artikklen. Tydlig at jeg ikke skrev det helt tydlig Edit: i artikklen ja... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hva har jeg gått glipp av? Edit: hæhæhæ Hvordan lade Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 "] "]ehhhh.... litt feil link kanskje? Hva er galt med linken? mente ikke linken som han kom med, men linken i artikklen Ja du mener www.tyan.com ? Det er ikke noe galt med den. Eller er jeg blind? :-? Trykk på "diskuter denne artikkelen i forumet", så skjønner du hva DMPoWer mener Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Trykk på "diskuter denne artikkelen i forumet", så skjønner du hva DMPoWer mener *ler* ja nå skjønner jeg det Den var bra Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Fortjener dette en egen tråd på forumet? Er jo mye lettere å sende en mail til forfatter. Men uansett, takk for tipset :wink: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Uansett: Tyan, ja. Det er i alle fall hw. overvåking jeg savner etter ASUS GeForce2 GTS kortet mitt. Vi får se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå