Gå til innhold

Skuffet over uncharted 2


Gunfreak

Anbefalte innlegg

Jeg likte 1eren veldig godt, selv om den ikke var perfet, i uncharted 2 ble det lovet mer av det gode og enda litt til.

Men for meg feiler spillet på alle de tingene eneren var bra på, selve action delen med skyting fant jeg maglende, våpene har ikke samme feel, lyden er ikke den samme og alle våpen har iriterende tracers som får meg til å føle at jeg skyter med laser våpen og ikke krutt våpen, det hjelper heller ikke at de dukker opp tungt armerte fiender med miniguns, dette ødlegger mye av morroa fra det første spillet, og spillet blir mer wolfenstein enn indinana jones.

 

Grafikken er jo naturlig nok en del bedre, men selve adventure delen er også svakere, hvor er de fallende steinene man må forte seg å hoppe fra for å ikke falle ned, klattringa er ikke det samme.

 

Nei spillet var skuffende, det jeg likte med eneren er liksom ikke der lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jaja, spill kan oppleves så forskjellig. Enern var en liten skuffelse for min del, skytinga var ubalansert, uinterssante våpen, kjedelig level-design, adventure/plattform-sekvensene var jo bare en stor vits sammenliknet med spill som Prince of Persia og Tomb Raider.

 

2-ern, derimot, er en fryd å spille, alt som var galt i det første spillet er rettet på, i tillegg har spillet en ganske god multiplayer-del. Absolutt blant de beste spillene denne generasjonen i mine øyner.

Lenke til kommentar

Jaja, spill kan oppleves så forskjellig. Enern var en liten skuffelse for min del, skytinga var ubalansert, uinterssante våpen, kjedelig level-design, adventure/plattform-sekvensene var jo bare en stor vits sammenliknet med spill som Prince of Persia og Tomb Raider.

 

2-ern, derimot, er en fryd å spille, alt som var galt i det første spillet er rettet på, i tillegg har spillet en ganske god multiplayer-del. Absolutt blant de beste spillene denne generasjonen i mine øyner.

 

 

Jeg er enig i den. 2`ern er det mest fantastiske action eventyret jeg noen gang har spillt jaffal. Har runda det 2 ganger, og må nok ta det fram igjen snart. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt 1'ern, men 2'ern var fantastisk bra, skuffet ikke meg på noen måte.

Sett at jeg bare har rundet det en gang, ikke har spilt noe multiplayer på det, spilt ca 12-13 timer: Verdt alle penga!

 

Ps. Fikk lyst til å spille det nå :p

Lenke til kommentar

Jaja, spill kan oppleves så forskjellig. Enern var en liten skuffelse for min del, skytinga var ubalansert, uinterssante våpen, kjedelig level-design, adventure/plattform-sekvensene var jo bare en stor vits sammenliknet med spill som Prince of Persia og Tomb Raider.

 

2-ern, derimot, er en fryd å spille, alt som var galt i det første spillet er rettet på, i tillegg har spillet en ganske god multiplayer-del. Absolutt blant de beste spillene denne generasjonen i mine øyner.

Du tok ordene ut av munnen min!

Lenke til kommentar

Er enig i 1 ting som trådstarter sier : Det med at våpna ikke har samme "feal" som Uncharted 1 det merka eg med en gang! 1ern hadde skikkig våpen følelse det var enormt gøy. Synd at 2ern ikke hadde samme, får da hadde det toppa alt som var av spill!

 

Men ellers er spillet heilt grensesprengende! 9/10 fra mg!

Lenke til kommentar

Våpenfølelsen i 2 er mye bedre, i Uncharted føltes det som man skjøt med laservåpen. Og "mutantene"(minigun) gir en ny dimensjon til gameplayet.

 

Tror du er forvirret, det er 2eren som har laser våpen følelsen, mye takket være mindre rekyl og de teite laser aktige tracernene.

 

Og de minigunerne er en billig og sliten måte å lage vasnklige fiender, vi har sett akurrat det samme i hundrevis av andre spill, og de er like kjedelige hver gang.

 

Uncharted 1 hadde mange vansklige fiender uten å bruke miniguners, siste brettet i uncharted var drit vansklig

Lenke til kommentar

Synd for deg at du hadde en dårlig spillopplevelse med Uncharted 2, veldig synd for deg. For disse spillene er helt utrolige. Både historien, grafikken og spillbarhet. I likehet med Heavy Rain blir man dratt inn i dette spennende universet, merker jeg får lyst til å spille disse spillene på nytt bare jeg skriver om de ^^

Lenke til kommentar

Jeg er for det meste uenig, da grensen mellom film og spill ikke er så altfor stor i Uncharted 2. Skytinga er rimelig enkel selv på "Crushing" og all platforming er helt automatisk. Jeg har gode minner fra spillet, men omtrent alt kommer fra flotte mellomsekvenser og alt det visuelle. Så ja, der spillet virkelig stråler er med sin imponerende grafikk, så at noen kan finne Uncharted 2 skuffende er 100 % forståelig.

 

 

 

Ærlig talt er spillet kraftig oppskrytt

 

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Å være enig/uenig skal dere selvsagt få lov til å være, men å poste slike innlegg uten noe mer innhold som forklaringer/grunngivinger regnes nærmest som spam, spesielt dere som postet flere identiske innlegg av denne typen. Tråden er ryddet og samtlige slike innlegg er fjernet.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Jeg er for det meste uenig, da grensen mellom film og spill ikke er så altfor stor i Uncharted 2. Skytinga er rimelig enkel selv på "Crushing" og all platforming er helt automatisk. Jeg har gode minner fra spillet, men omtrent alt kommer fra flotte mellomsekvenser og alt det visuelle. Så ja, der spillet virkelig stråler er med sin imponerende grafikk, så at noen kan finne Uncharted 2 skuffende er 100 % forståelig.

 

 

 

Ærlig talt er spillet kraftig oppskrytt

 

Opinions. Everyone got one.

 

Pussig at du ikke nevnte MP, men den har du kanskje ikke prøvd engang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...